Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

De discussie wordt voortgezet vanaf Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X - 4094 van Omega_73.

Eerdere discussies:

18 likes

Mijn NA dan als mijn eerste in het nieuwe topic.

12 likes

Plaats ik mijn elektronika 53,

16 likes

Ben zo vrij geweest de titel iets meer logisch te nummeren naar XI. :grin:

3 likes

:rofl:

1 like

Horloge met veel verschillende theorieën over waarom en voor wat het gemaakt is.

13 likes

Bijna klaar met de ’ Russen’

Shit…ik… nog meer. Kast is vol. Nu moet ik verder met een volgende kast…nu klopt het niet meer

16 likes

Mooie kast Bill :+1:

1 like

Heel goed Eddie, dan plaats ik een oude bekende als eerste. Weer eens een Poljot.

14 likes

Prachtig exemplaar Jan :+1: 2 kronen?

1 like

Dank je Richard!

Klopt, draaibare bezel.
Met telemeter schaal. Start de chrono bij bijv. flits van onweer. Stop chrono bij geluid donderslag. Dan kun de afstand aflezen hoever het weg is. In kilometers.

11 likes

Weer wat geleerd :+1:

1 like

Klopt Jan, dat heeft u goed onthouden! Als ik moet werken zit ik een week aan boord, dan neem ik al gauw 3 horloges en wat verschillende bandjes mee.(dit kan/durf ik alleen op dit forum te zeggen)

3 likes

Mijn panarai heeft een nieuwe band dankzij dit forum o

En op de achtergrond de Vostok voor vrijdag :grin:

11 likes

Hoi hoi Richard.
Hoe ging het op maat afstellen ?

1 like

Heb de volle band er aan., bij het monteren was het een beetje schelden omdat ik vingers te kort kom :joy::joy::joy:

3 likes

Zal hij nog op tijd zijn voor vrijdag?

2 likes

Het voordeel is dat een week later het weer Vostok vrijdag is :wink:

2 likes

Ja, dat wel maar ik ben net een klein kind tijdens Sinterklaas wat dit soort dingen betreft. In spanning afwachten en hopen dat ik het speelgoed op het schoolplein kan showen…

Het is mijn eerste aankoop via chrono24 en ik ben wat nerveus. Geen enorm bedrag maar toch.

2 likes