Ik snap je helemaal, was zelf ook blij toen vandaag alles binnenkwam.
Nog steeds om de pols. Volgende keer ook de chronowijzer opzij laten lopen. Logo beter zichtbaar. Schijnt een dingetje te zijn voor sommigen.

Is zelfs een speciaal topic voor
Ja ik snap dat we liefhebbers zijn hier, maar dit gaat wel erg ver.
Zou het ook geen 12 uur mogen zijn van die mensen?
Je hebt een aantal Amerikaanse sites en insta accounts waar het af en toe gaat over militaire horloges, de Seiko’s van de soldaten in Vietnam, military issue whatever, maar wat ze er nooit bijzeggen is dat ze die oorlog verloren van soldaten die rondliepen met Pobeda’s en bijvoorbeeld deze Luch. Is gek genoeg maar heel weinig over te vinden op het web.
Alleen bandje is slecht Folkert.
Ben niet op die site geweest, maar het glaasje voorzover ik hier kan zien, mag wel gepolijst of vervangen.
Wijzers zien er ook niet uit…
Maar komt, denk ik, deels ook door (zwaar) bekrast glas. Zou hem wel even met een fris glas willen zien. Maar goed, als het echte jungle horloges zijn, mogen ze ook wel wat “drama” tonen. Het is maar wat je wilt.
@BroederBill is dit niet wat voor jou? Deze categorie heb je vast nog niet.
Gaaf ding. Maar glas goed vervangen is een leerpunt. Polijsten lukt vaak wel. Deze is flink gemarteld
En ook vanuit het mooie Brabant weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.
Vandaag voor het eerst op Vostok vrijdag mijn NA.
Pal onder de NA van Richard.
Sommige mensen zouden zeggen.
Hé dé zijn dezellufde.
Ook gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst
Amerikaanse site, dan krijg je dat. Zo’n Luch is trouwens ook helemaal niet geschikt om mee door de jungle en de Mekong delta te struinen, geen wonder dat 'ie er zo uitziet. Russische soldaten nu krijgen een Vostok heb ik ergens gelezen, het model Ratnik.
Goede morgen op deze fraaie vrijdag!
Geeft niks Piet, volgende week nieuwe kans.
Fijne Vostok vrijdag mensen!
Het geeft inderdaad niets, en ik kan natuurlijk ook gewoon op een andere dag een Vostok dragen.