Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ik snap je helemaal, was zelf ook blij toen vandaag alles binnenkwam.

1 like

Nog steeds om de pols. Volgende keer ook de chronowijzer opzij laten lopen. Logo beter zichtbaar. Schijnt een dingetje te zijn voor sommigen. :rofl:

13 likes

Is zelfs een speciaal topic voor :grin:

1 like

Ja ik snap dat we liefhebbers zijn hier, maar dit gaat wel erg ver. :thinking:
Zou het ook geen 12 uur mogen zijn van die mensen? :grin:

1 like

Je hebt een aantal Amerikaanse sites en insta accounts waar het af en toe gaat over militaire horloges, de Seiko’s van de soldaten in Vietnam, military issue whatever, maar wat ze er nooit bijzeggen is dat ze die oorlog verloren van soldaten die rondliepen met Pobeda’s en bijvoorbeeld deze Luch. Is gek genoeg maar heel weinig over te vinden op het web.

1 like

Enemy Militaria, beetje smakeloze naam. Het getoonde horloge is in “very good condition” :thinking:

1 like

Alleen bandje is slecht Folkert. :wink:
Ben niet op die site geweest, maar het glaasje voorzover ik hier kan zien, mag wel gepolijst of vervangen.

1 like

Wijzers zien er ook niet uit…

1 like

Maar komt, denk ik, deels ook door (zwaar) bekrast glas. Zou hem wel even met een fris glas willen zien. Maar goed, als het echte jungle horloges zijn, mogen ze ook wel wat “drama” tonen. Het is maar wat je wilt.
@BroederBill is dit niet wat voor jou? Deze categorie heb je vast nog niet. :thinking:

1 like

Gaaf ding. Maar glas goed vervangen is een leerpunt. Polijsten lukt vaak wel. Deze is flink gemarteld

1 like

Hier nog 1 van russische oorsprong…De spray tan Donnie💩

3 likes

Goedemorgen allemaal, iedereen een mooie Vostok vrijdag,
Vandaag de NA.

14 likes

En ook vanuit het mooie Brabant weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.
Vandaag voor het eerst op Vostok vrijdag mijn NA.
Pal onder de NA van Richard.
Sommige mensen zouden zeggen.
Hé dé zijn dezellufde.

14 likes

Ook gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Amerikaanse site, dan krijg je dat. Zo’n Luch is trouwens ook helemaal niet geschikt om mee door de jungle en de Mekong delta te struinen, geen wonder dat 'ie er zo uitziet. Russische soldaten nu krijgen een Vostok heb ik ergens gelezen, het model Ratnik.

2 likes

Fijne Vostok vrijdag! :sunny:

Vandaag op een FinWatchStraps Sailcloth band.

17 likes

Ik doe weer eens mee met de 'Vostok inside 'Agat Zlatoust :grin:

15 likes

Nee dus.

In dat geval de duikboot nog eens.

Fijne Vostok Vrijdag allemaal!

16 likes

Goede morgen op deze fraaie vrijdag!

Geeft niks Piet, volgende week nieuwe kans.
Fijne Vostok vrijdag mensen!

14 likes

Het geeft inderdaad niets, en ik kan natuurlijk ook gewoon op een andere dag een Vostok dragen.

3 likes