Verdraaid leuk Jos
Ik zou 'm echt dragen in roulatie, niet te klein. Is weer eens wat anders, een Vostok dresser tussen alle duikers. Heel leuk horloge uit een mooi land met mooie mensen.
Is een echte dresser, ik zou 'm op leer dragen…
Ik zou het bandje precies ook eerst eens poetsen…
Mijn beste,
Een sympathieke aanwinst!!
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst.
Ik vind het toch een erg leuk horloge. Gaaf merk en staat je goed!
Heel leuk horloge! Gewoon lekker dragen zou ik zeggen.
Bijzondere band, beter op iets anders dragen
Wel een toffe aanwinst, gefeliciteerd
Tof horloge en gave band, enjoy!
Bijzondere aanwinst! Veel plezier ermee!
Mooie aanwinst
Geniet ervan.
Interessant horloge. We zien - door de omstandigheden - de laatste tijd niet zo vaak Russische horloges meer voorbijkomen, maar als hier een Oekraïense horlogemaker er een paar centjes mee verdiend heeft, is dat mooi meegenomen. De Vostok dresser vind ik erg mooi, mooie conditie ook van de wijzerplaat. Het bandje is bijzonder en interessant. Een poetsbeurtje van de kast en het bandje zal hem i.m.h.o. nog mooier maken. Geniet er van en draag hem!
Heel gaaf, ik zou hem zelf zeker dragen
Ik ben ook fan! Een hele poos liggen zoeken naar een dressy Vostok. Uiteindelijk bij een Poljot uitgekomen, toevallig ook uit Oekraïne. Hij is nog onderweg.
Durf ik vragen hoelang het bij jou duurde voor die toekwam?
De bracelet en clasp zijn ook echt netjes, congrats!
27 mei op de bus gegaan, gisteren aan gekomen.
Maar daar zaten natuurlijk wel wat feestdagen tussen.
Post en treindingen werken belachelijk goed voor een land in oorlog !
(We komen daar af en toe om dat vast te kunnen stellen)
Serieus? Kom eens wat vaker in het Russische horloge topic.
En je kunt Russische horloges gewoon nieuw kopen. Ze komen via Turkije en/of Servië gewoon met de pakketpost mee. Betalen gaat soms via een land in Latijns Amerika welke wel PayPal accepteert.
Zo heb ik vorig jaar een LCD Elektronika horloge nieuw gekocht, gemaakt in Wit Rusland en verkocht en gestuurd vanuit Rusland door een uiterst vriendelijke en behulpzame Russische verkoper.
Toen ik nog wat meer gefocust was op het verzamelen van (vintage) Russische horloges kwam ik daar ook wel regelmatig.
Ik heb er ook wel een paar. Hieronder wat Vostoks en een paar dozen met ander Sovjet spul.
Overigens voor een flink deel afkomstig van Oekraïense aanbieders.
Ik moet toegeven dat o.a. door de situatie in Oekraïne, maar ook omdat mijn belangstelling voor Russische horloges wat verflauwd is door een soort verzadigings-punt ik daar niet vaak meer kijk. Misschien moet ik dat weer eens wat vaker doen en mijn kennis actualiseren.
Dank voor de aanwijzing, Folkert.
Heel mooi! Ik hoop je vaker te zien in het topic, vooral op “Vostok vrijdag”…
Ik heb 4 moderne Vostoks en dat vind ik ook wel genoeg. Ik hou mijn verzameling beperkt zodat ik ook alles regelmatig draag.
Gefeliciteerd met deze sympathieke aanwinst.