Net 2 totaal verschillende modellen gekocht:
uit t “blauwe deelte” onderweg…
en via Chrono24:
Een Rus en een Japanner… Is niet Middle Kingdom hè…
🫣 foute groep. Nou ja , ze komen wel tussen de Red Star bullhead en chronograven te liggen…
Off-topic: Mooie Poljot! Kun je hier mee terecht: Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII
Mooi dial
De datum verzet is denk wel erg enthousiast, die heeft zin in een nieuwe dag
De versie ‘no date’ is ook incoming,ben benieuwd erna…
Het mag een goedkope Rolex kloon zijn, maar ik denk dat de Pagani er evengoed fantastisch uitziet op dit stingray bandje.
Mijn smaak bandje is het niet, erg druk i.c.m. dit horloge dat er prima uitziet.
Tijd geleden een Pagani Explorer 2 aangeschaft om eens uit te proberen. Tot op heden geen problemen en loopt aardig nauwkeurig. Ideaal horloge voor klussen en vakanties. Ook maar een Explorer met witte wijzerplaat aangeschaft in de Pagani Shop op AliExpress, voor het geld hoef je het niet te laten.
Verbazingwekkend dat na ruim een week, het horloge keurig wordt bezorgd.
Mijn voorkeur gaat overigens wel uit naar de Pagani met zwarte wijzerplaat, maar dat is persoonlijk.
Niet te versmaden die witte wijzerplaat!
Telt hongkong mee?
Ja is nu gewoon China. Phoibos is opgericht door een Chinees echtpaar in 2016 en de fabriek staat in Hongkong wat al sinds 1997 Chinees is.
Vind het persoonlijk erg leuke horloges.
Nog steeds wel anders dan mainland china
China is China……volgens de laatste berichten in ieder geval wel
China is China……volgens de laatste berichten in ieder geval wel
Taiwan is ook een soort China.
Hongkong is wat vrijer en economisch anders dan mainland.
Phoibos heeft zelfs een eigen topic zie ik net;
Aangezien je op het forum regelmatig horloges van het merk Phoibos voorbij ziet komen, er nog geen “Phoibos only” topic was en er afgelopen zaterdag een prachtige Phoibos NA bij mij op de mat plofte, is dit het uitgelezen moment om dit topic te starten! Even kort over Phoibos (volgens hun site): een microbrand uit Hong Kong welke in 2016 is opgericht. De naam is afgeleid van de Griekse god Apollo en betekend zoveel als “Bright, Shining One". Dat belooft wat! En dan nu, de NA: een Phoibos Nebul…
Vertel mij wat, heb er 7 jaar gewoond