Horloges uit "Middle Kingdom"

Net 2 totaal verschillende modellen gekocht:
uit t “blauwe deelte” onderweg…

en via Chrono24:

5 likes

Een Rus en een Japanner… Is niet Middle Kingdom hè…

5 likes

Heimdallr Turtle: dikke prima.

10 likes

🫣 foute groep. Nou ja , ze komen wel tussen de Red Star bullhead en chronograven te liggen…

1 like

13 likes

Off-topic: Mooie Poljot! Kun je hier mee terecht: Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

2 likes

Mooi dial :ok_hand:
De datum verzet is denk wel erg enthousiast, die heeft zin in een nieuwe dag :yum:

De versie ‘no date’ is ook incoming,ben benieuwd erna…

1 like

Het mag een goedkope Rolex kloon zijn, maar ik denk dat de Pagani er evengoed fantastisch uitziet op dit stingray bandje.

10 likes

Mijn smaak bandje is het niet, erg druk i.c.m. dit horloge dat er prima uitziet.

Tijd geleden een Pagani Explorer 2 aangeschaft om eens uit te proberen. Tot op heden geen problemen en loopt aardig nauwkeurig. Ideaal horloge voor klussen en vakanties. Ook maar een Explorer met witte wijzerplaat aangeschaft in de Pagani Shop op AliExpress, voor het geld hoef je het niet te laten.
Verbazingwekkend dat na ruim een week, het horloge keurig wordt bezorgd.
Mijn voorkeur gaat overigens wel uit naar de Pagani met zwarte wijzerplaat, maar dat is persoonlijk.

11 likes

Niet te versmaden die witte wijzerplaat!

1 like

Leuker dan ik had gedacht

11 likes

Telt hongkong mee?

Ja is nu gewoon China. Phoibos is opgericht door een Chinees echtpaar in 2016 en de fabriek staat in Hongkong wat al sinds 1997 Chinees is.

Vind het persoonlijk erg leuke horloges.

2 likes

Nog steeds wel anders dan mainland china

1 like

China is China……volgens de laatste berichten in ieder geval wel

Taiwan is ook een soort China.

Hongkong is wat vrijer en economisch anders dan mainland.

Phoibos heeft zelfs een eigen topic zie ik net;

3 likes

Vertel mij wat, heb er 7 jaar gewoond