Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Bedankt.

Bedankt

Bedankt Johan.

Ik zag deze op mp. Kan toch niet kloppen? Of zijn ze in china gaan produceren.

3 likes

Komen wel neppers vandaan. Ja, zelfs Boctok’s maken ze na, bizar!

1 like

сделано в россии

Gemaakt in Rusland Bill! Staat er echt op.
Zouden ze die papierwinkel ook helemaal vervalsen? Denk dat die gewoon 4 april nog gemaakt is. :blush:

1 like

ik leen nooit meer wat uit ben koude kermis thuisgekomen

1 like

dan leen je twee goede schroevendraaiers uit dan gaan ze er stoep tegels er mee uit halen

1 like

Ik heb gelukkig een goed breekijzer daarvoor, maar die leen ik zeker niet uit! Veel te link! :wink:

1 like

Morgen weer eens een keuze tussen deze twee

11 likes

Dmitry zegt dat het een Vostok is. Best leuke horloges, of niet @Eddie?

1 like

Een van de leukste die ik heb.
De mijne heb ik, in een iets andere uitvoering, overigens ook op marktplaats gescoord .
Daar werd ik toen op gewezen door een identieke post in dit draadje van, jawel, u raadt het al. @BroederBill
Bill bedankt, maar hier ga ik niet achteraan.

1 like

Ha ha, zal dezelfde handelaar wel geweest zijn. Partijtje gescoord. Vostok maakt weer een batch oude uurwerken op? Nostalgische wijzerplaten bij laten printen. En kasten gemaakt. Dat zou maar zo in China gedaan kunnen zijn. Ik denk wel dat ze in Chistopol geassembleerd zijn geweest en verpakt.

1 like

Tja heb wel gekkere dingen meegemaakt. Was gewoon zo verbaasd dat ze hun signature achterkant verlaten hebben

Ach ja. De laatste jaren hebben al hele series van vervangende achtergrond deksels gemaakt. Daar zit gewoon handel in. En relatief eenvouďig te doen. De kast is ook niet helemaal standaard trouwens. Best geslaagd ding trouwens.

Durfde niet tot aankoop over te gaan uit angst voor chinese uurwerk. Zou niet de eerste keer zijn bij mij

Tsja. Snap ik, zou ik ook een min vinden. Helemaal zeker weten we het pas als Eddie hem even voor ons open heeft gemaakt. :blush:

1 like

De vreemde hoek tussen kroon en kleine secondewijzer is alvast consistent met Vostok. Dit model is al enkele jaren in productie en ziet er zo op foto conform uit met eerdere productiereeksen. Kast kan natuurlijk uit China komen, zou mij ook niet echt verbazen eerlijk gezegd. Voor veel van de klassiekere horloges gebruikt Vostok al een tijdje hun 2-delige achterdeksel niet meer. De Kremlyovskie, Classica modellen, de Vostok Breeze, … gebruiken al een hele tijd een eenvoudige achterdeksel uit 1 stuk en soms zelfs een snap-on achterdeksel.

1 like

Kans is inderdaad groot dat de kast uit China komt. Zou daar niet te zwaar aan tillen. Ik zie dit horloge meer als een knipoog naar de dertiger jaren of zoiets.

Yes! Heb de laatste post gemaakt hier!
Toeval hoor. :grin:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII (Deel 5).