Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Nu heb ik een kast van een 2209 waar de kroon van deze 2409 wel op vastschroeft. Ik zie ook vervangende tubes voor Vostok. Iemand een idee hoe ik de tubes zou kunnen verwijderen om daarna over te zetten?
@vouwfietser @Raketa

1 like

Dank, nu heb ik hem! Ik welke jaren zijn deze uitgebracht? Bestaan niet in het Cyrillisch toch?

Oei dat gaat je niet meevallen. Die zitten erin geperst. Verwijderen en opnieuw monteren was natuurlijk niet de bedoeling, want dan is het erg lastig om de zaak nog waterdicht te krijgen. Nieuw zijn ze er ook nog wel, dat lijkt me een veiliger optie. Hoef je ook niet zo bang te zijn het messing buisje te beschadigen… :grimacing:

Daar was ik al bang voor, omdat ik online er niets van kon vinden.

1 like

Hier staat interessante info Huub!

1 like

Souvenirs voor het westen :relieved:

10 likes

Lijkt dezelfde? :thinking:

6 likes

:thinking:
Je hebt goed naar het plaatje gekeken, denk ik? :blush:

1 like

Ja dat ziet er zeker hetzelfde uit, waar die van mij een donkere plaat heeft en de kast hetzelfde lijkt in het donker :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:

Hele mooie mod. Sjieke combinatie van componenten. Goed gelukt!

1 like

Ik heb hem via deze link Marco:
https://www.vostok-watches24.com/catalog/massive-l-netten/556/

1 like

Bedankt.

Bedankt

Bedankt Johan.

Ik zag deze op mp. Kan toch niet kloppen? Of zijn ze in china gaan produceren.

3 likes

Komen wel neppers vandaan. Ja, zelfs Boctok’s maken ze na, bizar!

1 like

сделано в россии

Gemaakt in Rusland Bill! Staat er echt op.
Zouden ze die papierwinkel ook helemaal vervalsen? Denk dat die gewoon 4 april nog gemaakt is. :blush:

1 like

ik leen nooit meer wat uit ben koude kermis thuisgekomen

1 like

dan leen je twee goede schroevendraaiers uit dan gaan ze er stoep tegels er mee uit halen

1 like

Ik heb gelukkig een goed breekijzer daarvoor, maar die leen ik zeker niet uit! Veel te link! :wink:

1 like