Nu heb ik een kast van een 2209 waar de kroon van deze 2409 wel op vastschroeft. Ik zie ook vervangende tubes voor Vostok. Iemand een idee hoe ik de tubes zou kunnen verwijderen om daarna over te zetten?
@vouwfietser @Raketa
Dank, nu heb ik hem! Ik welke jaren zijn deze uitgebracht? Bestaan niet in het Cyrillisch toch?
Oei dat gaat je niet meevallen. Die zitten erin geperst. Verwijderen en opnieuw monteren was natuurlijk niet de bedoeling, want dan is het erg lastig om de zaak nog waterdicht te krijgen. Nieuw zijn ze er ook nog wel, dat lijkt me een veiliger optie. Hoef je ook niet zo bang te zijn het messing buisje te beschadigen…
Daar was ik al bang voor, omdat ik online er niets van kon vinden.
Hier staat interessante info Huub!
Je hebt goed naar het plaatje gekeken, denk ik?
Ja dat ziet er zeker hetzelfde uit, waar die van mij een donkere plaat heeft en de kast hetzelfde lijkt in het donker
Hele mooie mod. Sjieke combinatie van componenten. Goed gelukt!
Ik heb hem via deze link Marco:
https://www.vostok-watches24.com/catalog/massive-l-netten/556/
Bedankt.
Bedankt
Bedankt Johan.
Komen wel neppers vandaan. Ja, zelfs Boctok’s maken ze na, bizar!
сделано в россии
Gemaakt in Rusland Bill! Staat er echt op.
Zouden ze die papierwinkel ook helemaal vervalsen? Denk dat die gewoon 4 april nog gemaakt is.
ik leen nooit meer wat uit ben koude kermis thuisgekomen
dan leen je twee goede schroevendraaiers uit dan gaan ze er stoep tegels er mee uit halen
Ik heb gelukkig een goed breekijzer daarvoor, maar die leen ik zeker niet uit! Veel te link!