Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooie staat :ok_hand:

En wat heb jij vandaag om de pols Bert? Jij hebt ook al een aardige keus! :slightly_smiling_face:

1 like

l

Heb al wat klaar gelegd :sweat_smile:

19 likes

:hushed: :grin::+1:

1 like

11 Poljot Chronograph en 9 Vostok en 1 Strela :sunglasses:

3 likes

Wat een goudmijn !! :+1::ok_hand:

1 like

Strela’s vind ik mooi!

1 like

Word allemaal voor me zoon t.z.t . Hij is 25 als hij 50 is dan is het verdubbeld in waarde schat ik …dan krijgt hij ook me instagram erbij . Dan kan hij de hobby voortzetten :innocent:

Ja eerlijk gezegd vind ik dat het horloge met de meest serieuze uitstraling …die durf ik wel naast een niet Rus te leggen …

Stijlvolle chrono! Kun je ook op een feestje dragen, als dat weer mag. :clinking_glasses:

1 like

Ja , ik heb het meest Vostok om , Poljot ben ik heel zuinig mee net als me Strela , die ik straks weer om doe b.v .die heb ik het vaakst om , me civilian .

1 like


Pak met rode stropdas voor de meeting gekocht :sweat_smile: :rofl: :joy:

2 likes


Civilian

12 likes

Ik geloof best dat de horloges er dan nog zijn, maar of Instagram er dan nog is ? :wink:

1 like

Daar zeg je wat , ach we zullen het wel zien :sweat_smile:

1 like

Al mijn foto’s op Hyves zijn ook weg, gelukkig heb ik de horloges nog :smile:

1 like

Heb ik niet! :grimacing:

Ik denk dat je eerst de hobby voor plezier moet hebben. Wat er in de toekomst komt?? :grin:

1 like

Volgend jaar ga ik niet veel meer kopen , me collectie is wel aardig op orde . Pak heb ik nooit gehad , deze past mooi bij me avatar en is leuk met een mooi horloge .
Instagram account is leuk en is in verlengde van me collectie . Kan er verder niks zinnigs over zeggen .

1 like

21 december, de kortste dag van het jaar!
Leuke anekdote is die van het stel dat op 21 december trouwde: “dan hebben we de kortste dag… maar de langste nacht!”

Sekonda/Poljot Strela 3017, spacewatch, lager liggende subdials, 36mm maar met een grote wijzerplaat en dunne bezel.

25 likes