Nog niet, na het weekend heb ik er ƩƩn binnen.
Tof! Als je wat fotoās (of video) kan delen die laten zien hoe die Ć©cht is (oa hoe fel die is en in welke mate sunburst), zou top zijn
Doe ik
Vandaag de dial en wijzers van Favinov binnen gekregen en een oudje van @BG_gemod.
Voor:
Na:
Super dial en wijzers en het effect met de kast en band is precies hoe ik het had bedacht.
En nu zie ik een super irritant stofje onder het glas en de datum verspringt niet meer.
Dussss binnenkort weer open, maar nu lekker nog even dragen.
Yes, nieuwe dial binnen. Kan ik morgen mooi aan de slag.
Goed opgelost door Victor van Zenitaršš¼
Nu nog wachten op de 110 voor het volgende projectš¤
Heb even de Amphibia onder handen genomen
Ik weet niet of dit algemene kennis hier is, maar het viel me zojuist op dat de oude bezels(messing met chrome coating) dunner zijn dan de nieuwere.
Links heb je de bezel die op nieuwe modellen van meranom komen en rechts hetzelfde model maar dan een oude messing coated bezel.
Interessant, nooit geweten inderdaad
Heren. Denk even mee.
Komandirskie
Ontchroomd dus messing kast en bezel
Gouden cathedral wijzers
Welke dial? Sorry slecht te zien in het plastic, maar wil even voorzichtig zijn met beschadigingen.
De bovenste (rood/koper)
Deze wijzerplaat ziet er ook net even wat netter afgewerkt uit.
Rode, Most def!
Zie nu dat ze qua maat iets verschillen dus misschien past er maar 1
Maar nu zonder plastic en wijzers:
De donkere wijzerplaat. Veel mooier qua logo en uuraanduiding. Daarbij ben ik allergisch voor Romeinse cijfers.
Maar wat vindt je zelf?
Weet het nog niet! Ze hebben allebei echt wat. Ik denk dat het erop aankomt hoe het staat bij de kast als straks het chroom eraf is. Ligt nog in het zoutzuur.
Slechte fotoshop maar zo zal de kast er ongeveer uit zien
De kathedraal wijzers zullen mooier staan op de rode plaat (met Romeinse cijfers), maar een bezel met normale cijfers bij een plaat met Romeinse cijfers?
De grijze. Ik vind rood mooier maar die Romeinse cijfers doen het hem niet voor mij.
Ik kies degene die past!
Ja, wild he?
Dat dilemma heb ik ook wel.
Hahha bijdehand maar wel waar.
Van Romeinse cijfers ben ik ook geen fan maar deze plaat is wel super.
Op die kast en met de rode plaat zou ik kijken of een bezel van een 420 leuk staat, heb je in elk geval geen Romeinse en Arabische cijfers door elkaar.
Zo eentje:
Ja ik twijfel sowieso over de bezel. En het ontchromen is nog niet helemaal klaar, maar de bezel die ik heb lijkt een andere messingtint te hebben dan de kastā¦
Overigens weet ik niet of de bezels van messing nog makkelijk te vinden zijn, ze zijn steeds vaker van rvs. Al zag ik ook wel eens ākaleā messing bezels op meranom.
Ps allemaal out of stock