Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Koop ook de gele bezel. Staat hem goed!

2 likes

Heb al gezien , misschien ga ik later vervangen. Ziet inderdaad goed uit :ok_hand:

1 like

10 likes

Nog niet klaar… Meranom Solid Oyster is onderweg, moet nog gouden wijzers en mss een Pepsi bezel voor af te wisselen

7 likes

Ik zou graag beide horloges in het blauwe gedeelte zetten echter kan ik daar niets possten om 1 of andere reden :disappointed:

Hoi Herman, je moet level 2 hebben om te mogen verkopen.

1 like

Dat komt dus vanzelf goed :+1:

1 like

Weet iemand toevallig een goudkleurige secondenwijzer te vinden voor Vostok amphibia’s?

Deze uren- en minuutwijzer ga ik gebruiken, maar er is geen secondenwijzer van.

Alternatieven zijn een rode (komt elders in de mod ook terug, maar springt er teveel uit denk ik) of een zilveren (oogt iets rustiger, maar is denk ik een rare combinatie).

Gouden heb ik alleen kunnen vinden als setje van 3, meestal stock en niet erg mooi.

Tips?

Edit: zucht hier ga ik spijt van krijgen maar… @HanDavinci, any thoughts?

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

3 likes

En dan 0.17mm

Je zou ook een volledig witte kunnen overwegen!

2 likes

Hier ga ik alvast een voorschotje op nemen…

gold

3 likes

Goede tips! Er zit standaard al een witte lollipop in, maar een gouden had ik nog niet gevonden. Al twijfel ik over de combi van lollipop met de rechthoekige andere wijzers.

Evt gouden needle kan dan ook… weet je naar de tube diameter misschien ook de juiste tube length?

Wit staat wel mooi met goud denk ik. Maar dan geen lollipop, dat vloekt een beetje met de stick hands.

1 like

1 like

Nee, sorry. Geen flauw idee wat de tube length is. Ook nog nooit eerder iets over gelezen. Je zou het de verkoper kunnen vragen.

Mooiste zou een volledig witte paddle secondenwijzer zijn (buran model) en deze aan de bovenkant wit verven!

Volgens mij begrijp ik hier iets niet… een witte paddle secondenwijzer wit verven?

Sorry, twee verschillende gedachten in één zin.
Mooiste zou een witte paddle secondewijzer zijn, maar die heb ik ook nergens kunnen vinden.
Het alternatief, wat ik zelf overigens ook nooit heb gedaan, is het rode buran model van onesecondcloser te kopen en deze aan de bovenkant wit te verven, hopende dat de rode onderkant alleen in bepaalde kijkhoeken, onder bepaald licht, z’n magie doet.

1 like

Gaaf idee. Lijkt me lastig uitvoeren (om het mooi te krijgen).

Ideaal zou zijn deze in goud.

1 like

Eens. Die wijzer moet het gewoon worden. Combineert super met die andere natuurlijk. En oké, die stift was een geintje maar vruuger maakte ik van die leuke modelbouwdingen en die verfde ik ook zilver, chroom en goud met Revell of Humbrol verf. Tegenwoordig airbrushes ze geloof ik alles maar ook goed.

Idee? Zeker op zo’n klein oppervlak denk ik dat een penseel ook nog wel gaat werken.

Edit: Kijk dat filmpje maar niet. Ik krijg zelfmoordneigingen van die dame op de achtergrond…

Voor ieder klusje is wel een Chinees te vinden…

1 like