Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Wacht, hoor je 'm ook zonder datum/dag aanduiding verspringen? Dat is me eigenlijk nooit opgevallen haha

Oh wacht. Ik las het verkeerd. Dacht dat je een no date dial had gemonteerd op een uurwerk met datumfunctie.
Bij een uurwerk zonder datumfunctie maakt het niet uit, zolang ze maar wel netjes zijn uitgelijnd.
Je moet er dus wel rekening mee houden dat ze bv op 12 uur recht boven elkaar zitten.

1 like

Hou je de secondewijzer dit keer wel heel :joy:

Suc6 met het project en graag foto’s :hugs:

2 likes

Uitlijnen, check! Thanks, ik ga m’n best doen😀

Hahah ja ik hoop het, heb nu wat beter gereedschap :joy: ik ga nog een apart topic maken met progress en eindresultaat :grinning:

3 likes

Bij het plaatsen niet alleen goed uitlijnen bij boven aanzicht, maar zeker ook vanaf de zijkant goed kijken of de wijzers elkaar niet raken en of ze niet teveel naar boven wijzen (en tegen het glas gaan aankomen).

2 likes

Zet hem op :muscle:t3:

1 like

So far so good

2 likes

That’s the easy part :blush:

1 like

Ik ben tijdens dit stadium wel eens lume gedeeltelijk kwijt geraakt. Gaat dus beter dan bij een van mijn eerdere pogingen.

1 like

Kan je het snel zien als je bv de minuut wijzer niet ver genoeg er op gedrukt hebt? Alles zit er op en hij loopt goed maar ik heb het idee dat de minuutwijzer te hoog zit

1 like

Foto vanaf de zijkant? Misschien kan iemand er naar kijken.

Ik heb echt een schijt telefoon dus ik hoop dat het duidelijk is

Geloof dat in ieder geval de minutenwijzer niet helemaal parallel loopt met de wijzerplaat, denk i.d.d. dat het ook een klein beetje te hoog zit.

1 like

Moet ik om dit te fixen de secondewijzer er zeker weer afhalen en vervolgens de minuutwijzer wat bijstellen?

Hij staat schuin omhoog. Zo komt de secondewijzer vast te lopen lijkt me.

Ohnee wacht. Ik kijk verkeerd.

Klopt, ik heb dit al handmatig weten te stellen zodat ze nu beide vrij lopen maar er is indd vrij weinig ruimte tussen die 2

1 like

Ik kan het lastig zien zo.

2 likes

Ja sorry, ik kan geen betere foto maken daar is mijn telefoon te slecht voor, ik ga nog eens kijken, bedankt in ieder geval!

Het is gelukt. Zit nu beter!

Wat een achtbaan dit

3 likes

Mooi zo. Nu niks meer aan doen haha :grin:

1 like

b3fbd260676048832dc29342b7e7b77a

Jongens, welke bezel insert zal ik doen op deze:


Hij komt straks op deze (goudkleurige wijzers, vandaar deze vezels) maar ben benieuwd wat jullie denken.

3 likes