Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

5 likes

Tsja, lastig. Je kunt niet zomaar alle bezels erop gooien die je mooi vindt. Ik zou een bezel zoeken waar je een Seiko SKX insert op kunt monteren, dan heb je denk ik de meeste keus in inserts.

One Second Closer verkoopt goudkleurige bezels maar dat zijn wel dikke jongens. Moet je maar net mooi vinden.

Of anders AM watches, die verkoopt complete bezels maar die zijn wel redelijk prijzig.
Als zit je met bijna iedere bezel en insert al snel aan 4 of 5 tientjes.

De daily beater, wordt al weer tijd om 'm eens wat onder handen te nemen (flinke krassen op het glaasje doordat ik per ongeluk met schilderen schuurpapier in de buurt van het horloge had laten slingeren, zoontje is er toen mee aan de gang gegaan, au).

Oorspronkelijk een Vostok 670 SE 24-uurs versie, gemod met een 020 kast erom en een bredere bezel. Heerlijk horloge zo!

7 likes

De foto’s waren als demonstratie, ze passen allemaal :grin:
De bezel zelf had ik gewoon een simpele, stalen coin edge gedacht (ben even kwijt welke site)

Ah ok op die manier. Dan zou ik die van die Seiko SKX nemen. Die lijkt mij het mooiste.

2 likes

Besteld! Ook even een zachte waffle strap besteld in zwart :slight_smile:

3 likes

Mooi! Wordt vast een gave combi :sunglasses:

2 likes

Hoi,
Iemand die een beetje ervaring heeft met Russische track en trace? Keurig (bijna) elke dag updates, maar nu al even stil… Kan het zo zijn dat de track en trace niet meer werkt na het verlaten van Rusland?
Thanks!

Als het goed is zou het na Rusland ook nog geüpdate moeten worden.

1 like

Hmm. Ik heb nu al ff niks gehoord zoals je ziet, maar als ik jouw track en trace zie moet ik niet klagen haha.

1 like

Haha ja geduld is wel een beetje een vereiste in deze tijd :slight_smile:

Ben benieuwd of hij sneller aankomt dan bij jou, anders is het “vakantie horloge” idee ook wel :joy::joy:

1 like

Ik hoop het ook voor je :joy: :+1:

1 like

Bij mijn bestelling is het vanaf de 26ste te Sharapovo ‘dead silence’…

Zal wel goed komen dunkt me… :grin:

1 like

Niet klagen jongens, ik wacht sinds 26 maart op een bestelling van Komandirskie :sweat_smile:

Nog steeds niks :broken_heart:

1 like

Ach joh, jij hebt gewoon een echte NOS vintage Komandirskie dadelijk :ok_hand:

3 likes

ALS ie nog gaat komen, dan ga ik deze echt met trots dragen :joy:
De avonturen en de gruwelijkheden die het horloge onderweg meegemaakt heeft moeten hebben. Getekend door de corona crisis :sweat_smile:

Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat het pakketje gewoon ergens kwijt is. Erg jammer, want het was die Panerai achtig SE. En nog wat onderdelen.

1 like

Misschien even een mailtje sturen naar de mannen van Komandirskie? Ik heb hem nu half juni besteld buiten het ergste van corona om, dus hoop dat er vaart achter zit. Komandirskie zei tegen mij per mail dat de Russische post erg slecht is met de track en trace i.v.m. drukte.

Wie helpt me? Ik ben op zoek naar een automatisch Vostok Amphibia uurwerk met datumfunctie voor een leuke prijs…

Heb er een om zeep geholpen.

Iemand nog dit liggen?