Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ebay

Ik kan wel kijken of je 2 halve blokjes van mij kan overkopen?
Dan moet ik even zoeken wat ik betaald heb.

Het resultaat


Het origineel

4 likes

Mooie, satin finish :ok_hand:t2:

Hoop wel iets van een brushrichting te krijgen, maar vrees dat je dat nooit strak krijgt. Op bracelet wel redelijk, maar bij kast niet vrees ik.

Laat maar weten :+1:t2:

Ik heb mijn Amphibia 100 kortgeleden ook onderhanden genomen met
een schuursponsje.
Erg mooi resultaat gekregen.
Zal binnenkort wat foto’s posten.

1 like

En garryflex?

Edit: andere vraag… ik denk eraan om de zijkant van de kast polished te laten. Overgang / strakke grenslijn wordt dan een uitdaging, misschien afplakken. Wel eens geprobeerd?


Hier ook met een schuursponsje gedaan. Heb het grove deel eraf gescheurd en dat gebruikt. Gewoon met de richting van de lugs mee gaan en tellen hoe vaak je iedere kant hebt gedaan zodat je een beetje dezelfde brush krijgt aan alle kanten.

1 like

Nice! En ook de zijkanten polished gelaten zie ik. Heb je dat met de losse pols gedaan of afgeplakt?

Aan jouw en @andrepost resultaten te zien is een schuursponsje voldoende. Althans, afgaande op de foto’s.

2 likes

Heb ik nog niet geprobeerd, is idd wel een uitdaging denk ik.
Ligt een beetje aan het type kast maar ik zou idd proberen het af te plakken. Bij een 090 is het denk ik wat makkelijker dan bijvoorbeeld een 710.

1 like

Losse pols. Heb op 1 zijkant een licht plekje zitten helaas. Denk dat ik dat wel weg krijg met Cape Cod oid maar ik heb de moeite er nog niet voor genomen.

1 like


De bezel heb ik gedaan door op een hard oppervlak steeds een rondje te draaien in dezelfde richting.

2 likes

Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden. Gouden wijzers, brushed kast. Zwarte dial of één of ander funky kleurtje?

1 like

Dank voor alle tips. Ik wil toch ook eens het verschil zien, dus even een setje besteld.

:sunglasses: oehh ik wil geheim houden…

2 likes

Ik ga continue F5’en :drooling_face:

1 like

Haha nou bestel maar een nieuw toetsenbord dan want die knop gaat eraan :joy: want ik heb pas enkele onderdelen binnen, horloge zelf komt pas 1e week maart.

Maar de tracking doet t niet dus… hou mn hart vast.

1 like

Komt altijd wel goed met die orders.
Geef me maar een tag dan, dat scheelt weer turen naar dat beeldscherm.

1 like

Doe ik! :+1:t2:

1 like

Handig voor iedereen

1 like

:sob:

28 januari besteld, paar dagen later tracking nummer, nu pas eerste tracking informatie en update vanuit het lokale postkantoor ergens in Rusland… dus ik reken op nog 3 weken vanaf nu.

Grr… alles is binnen behalve het horloge zelf :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dat is balen man. Vanuit Rusland komt het óf heel snel, óf het duurt inderdaad een eeuwigheid.
Nog even op de deurmat slapen dus voorlopig.

1 like