Vraag: als nieuw lid posten in verkoopgedeelte

Goedemiddag,

Vraagje. Ik wil mijn horloge graag aanbieden op horlogemarkt. Hoe moet ik dit erop zetten? Kom er niet uit.

Alvast bedankt.

Groeten Tim

1 like

Dat kan nog niet als nieuw lid.

Oke. Wanneer kan dat wel?

Zeker niet de moeite genomen in de FAQ te kijken?

3 likes

Level 3 - bij je naam staat ‘vaste bezoeker’
Mensen die al langere tijd op het forum zitten, actief lezen en deelnemen en door andere als betrouwbare en nuttige bijdragers worden gezien over een langere termijn. Dit Level bereik je niet zomaar, maar als je er bent mag je alles wat Level 2 leden mogen en:
- mag je advertenties in Horlogemarkt.nl plaatsen

  • mag je topics naar een andere categorie verplaatsen (ook van anderen!)
  • mag je topics een andere naam geven (ook van anderen!)
  • het als spam flaggen van topics van leden op Level 0 leidt onmiddellijk tot het verborgen raken van dat topic
2 likes

Oke. Top. Bedankt voor je antwoord!

Had ik niet gezien.Sorry.

Je hoeft je niet te excuseren. Je stelt je vraag binnen een kwartier na lid worden. Duidelijk alleen lid geworden om te verkopen. Doei!

3 likes

wil graag een horloge verkopen inderdaad maar ben daarnaast ook een liefhebber. Beetje kort door de bocht van je. Lekker welkom.

4 likes

Welkom Timmes, hopelijk blijf je hangen en deel je je collectie met ons.
Info hierboven is volgens mij niet meer correct, trustlevel 2 kan ook verkoopspostings maken. Dat ben je al vrij snel.

1 like

Stel je even voor, helpt je ook aan de credits om hier te mogen verkopen :facepunch:

Dat kan toch een goede aanleiding zijn om lid te worden? Liever dit dan de is dit een echte of gevonden hoeveel is het waard-topics

Inderdaad, vertel een leuk introductie verhaaltje, paar foto’s erbij en een paar reacties her en der en je bent zo trustlevel 2!

1 like

Dit is wat mij betreft een forum voor liefhebbers die daarnaast ook kopen en verkopen. Niet andersom. Kwestie van wat je eerst bent. Voor verkooprechten moet je niet voor niets actief zijn.
Jij wekt door eerst te vragen naar de verkoopmogelijkheden vooral verkoper te zijn.

Wat mij betreft geen verschil. En dan nog niet eens de moeite nemen de FAQ te lezen :disappointed:

Welkom op het forum, ik hoop dat je naast het verkopen van je horloge ook hier zal rondhangen en leren, en een positieve bijdrage zal leveren.

1 like

Ik vraag me eigenlijk wel af wat je van plan was/bent te verkopen?

Ja laten we vooral de markt omzeilen

3 likes

Je hebt je punt gemaakt. Beetje overdreven in mijn ogen, maar goed. Ik wilde idd een horloge verkopen. Toch niks mis mee. En ja idd, ik heb de voorwaarden niet gelezen. Maar ben daarnaast gewoon een liefhebber van horloges. Daarom kom ik hier ook terecht. Tag heuers zijn mijn favoriet. Aquaracers.

2 likes

Mooi toch; welkom!!!

1 like