Tudor Only deel III

En wat was de achterliggende gedachte voor de spontane flipperitus?

Edit: zie nu de uitleg staan.:nerd_face:

ja ik dacht eigenlijk kan je het beste deskdiven met de glycine. om krasjes te voorkomen op de tudor :sweat_smile:

2 likes

Haha ja ik snap je gedachtengang wel. :grin: Deskdiven is ook een risicovolle sport. :sweat_smile:

2 likes

9 likes

Beste Tudormigos,

Ik ben relatief nieuw op dit Forum en heb een vraag over hoe de horlogemarkt werkt. Ik wil hier mijn bb58 aanbieden om plaats te maken, maar kan geen topic aanmaken onder deze rubriek.

Hier staat eea uitgelegd :point_down:

Haha, bedankt! Ben een man die de handleiding nooit leest :sweat_smile:

Deze had ik wel gezien inderdaad. Was benieuwd of er al iemand ervaring met 1 vd banden op de bb58 had aangezien ze toch redelijk prijzig zijn. Bedankt in ieder geval!

1 like

Voor minder staat er een originele Tudor Fabric strap in het blauwe gedeelte :wink:

Nehhh… die is wel erg overpriced voor een gebruikte/bezwete… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Netjes gewassen en het is een vraagprijs… Mag ook voor minder weg! :wink: Beter dan al die replica’s! :smiley:

:wink: kwaliteit is idd top en onvergelijkbaar. Bovendien: geen ‘kijkgat’ vanwege die behoorlijk ver van de kast geplaatste lugholes.

1 like

Doe rustig!

1 like

Wel lollig om te zien dat in exact dezelfde poll in het Glycine draadje toch ook de Tudor als favoriet (driekwart van de stemmen) komt bovendrijven. Ik dacht dat daar mee Glycine diehards zaten… Maar blijkbaar toch ook Tudormigos.

2 likes

Ik zou bijna een dark kopen om bezels te gaan swoppen😁

5 likes

Ik heb eerder de 41 gehad. Die vond ik veel te groot en lomp op de pols. Nu heb ik de 58. Die zit perfect :wink:

de 58 is een perfecte maat
vind wel die met rode bezel van de 41 mooi,maar ook veel te groot en dik voor mij

Vandaag de originele canvas band van de zwarte BB 36 over kunnen nemen van @Stefanmol. Mijn blackbay was nieuwer en deze zat er dus niet meer gratis bij.

De kwaliteit doet mijn andere nato’s verbleken.
Ook het sluitwerk is :ok_hand:, dit is wel even ander niveau van een Tudor op nato dragen hoor.

Mocht iemand nog de zwarte hebben liggen die bij de Black Bay 36 met blauwe plaat geleverd werd hebben liggen, dan graag een PB :innocent:

Even wat foto’s:

14 likes

Een Tudor online bestellen bij S&C is nu ook mogelijk!

5 likes

Dat is wel nieuw inderdaad. Staat zeker geen levertijd bij? Sowieso opvallend, de BB58’s vallen de laatste tijd weer bij bosjes uit de lucht.