Tudor Only deel III

Lekkere set! Pelagos is echt een topper!

Die Carapaz roll zit ik ook al lang naar te kijken. Maar weet niet of ik mijn Rainer doos wil veranderen in een roll. Minder handig lijkt me. Wel mooier

1 like

Felix (de man achter Carapaz) heeft ook een erg mooie case voor 8 stuks! Het is echt heel mooi spul. Heb er ook nog eentje voor 1 horloge :ok_hand:t3:

Volgens mij staat er eentje voor drie te koop in het blauwe deel hier.

2 likes

Yes gezien, inderdaad erg mooi spul. Als hij voor 4 was gelijk gehapt. 3 is net te weinig om alles in te doen :slight_smile:

1 like

3 in de doos en 1 om de pols. Perfect.
Ik heb deze, geen carapaz maar zelfde stijl:

8 likes

Cool setje zo man

1 like


Papa mag ik deze…

12 likes

Krijgt toch wel veel polstijd. Meer dan verwacht.

10 likes

Tijd om te gaan slapen, weltrusten!

4 likes

Welke case is dit?

Zo’n roll van 179,- heb ik genomen.

1 like

Tja. De niet BB58’s zijn niet de meest dunne of subtiele horloges om de pols… Maar who cares wat anderen ervan vinden. Je vindt ze zelf mooi, of niet, en vindt ze zelf lekker zitten, of niet.

Ik heb ‘van alles wat’ van Tudor en elk model heeft zijn eigen charme en eigen puntje-dat-hem-net-niet-perfect-maakt. So what?! De afwisseling maakt het juist leuk. Vind ik dan hè :wink:

1 like

Wow Die is niet voor de poes!
Maar wel een mooi beestje.

1 like

Niet getreurd. Weet dat je er niet alleen voor staat. Ook deze koekenbakker heeft ondertussen een 79180 van de hand gedaan… :relaxed:

2 likes

Dat zijn wel 2 toppers. Heel mooi.

1 like

Thenks :smiley: Lekker setje inderdaad zo in die Carapaz verpakking :sunglasses:

1 like

Ja ben wel jaloers op al die horloges van jou.
Maar veel plezier ermee.

1 like

7 likes

Goede nacht gewenst Tudormigo’s :blush:

12 likes

19 likes

Keuzes, keuzes, keuzes…

Rood en blauw sowieso. Maar wordt het vandaag deskdiven met de BB GMT of met de Combat Soda?

:thinking:

8 likes