Tudor Only deel III

  • Tudor
  • Glycine

0 stemmers

Ben jij misschien… Maurice de Hond??

:grin:

3 likes

Ik ben geschikt dat er iemand op de Glycine stemt in dit topic :thinking::rofl:

2 likes

:grimacing: Laten we het hem even vragen. :smile:
@Menno023

1 like

1 like

Let’s see what happens: ik post hem ook ff in het Glycine draadje…

1 like

En wat verwacht je daar voor uitkomst dan? :nerd_face:

Fuck, ik dacht er heel even over na deze van de hand te doen. Flipperitus slaat wee toe, wie bind mij vast voor ik iets geks doe!! :laughing:

9 likes

Heeft iemand nog tips voor een mooie bruine leren bandje voor de BB58?

Had wat quick release straps besteld, maar deze passen toch net niet helemaal lekker:

5 likes

Monstraps Saffiano?

8 likes

Neem hier eens een kijkje: Strap Guide - The Tudor Black Bay Fifty-Eight - Bulang & Sons (bulangandsons.com)

2 likes

Ligt er een beetje aan wat je ervoor terug wil leggen. :smile: Vertel, wat ben je van plan? :nerd_face:

SBGV245 :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Jij gaat hem flipperen en spijt krijgen :rofl:
Erg gaaf op die fabric strap! :ok_hand:

1 like

Oeh ik snap het wel een beetje… ook een heel mooi horloge. :sweat_smile:

1 like

Wat lichtere dials vind ik altijd leuker dragen. Op dit moment is de 245 enige horloge die mij echt aanspreekt. Als ik die heb heb ik eindelijk rust!! (we weten allemaal dat dit onzin is, zodra die binnen is kijk ik minuut later naar de volgende?).

Daarentegen de BB58 is wel een topper van een horloge en bovendien kan hij zoveel bandjes hebben. Ik ga d’r zeker spijt van krijgen. Ik wacht nog even.

1 like

En wat was de achterliggende gedachte voor de spontane flipperitus?

Edit: zie nu de uitleg staan.:nerd_face:

ja ik dacht eigenlijk kan je het beste deskdiven met de glycine. om krasjes te voorkomen op de tudor :sweat_smile:

2 likes

Haha ja ik snap je gedachtengang wel. :grin: Deskdiven is ook een risicovolle sport. :sweat_smile:

2 likes

9 likes