Nou, wat let je… koop-verkoop en lekker weekeindje weg
Als ik je berichten hier op het forum zoal lees ben jij zeer bijzonder dus de mededeling van Gassan lijkt me dan ook logisch…
Wil geen BLNR… En kopen -verkopen voor die paar 100 euro winst lijkt me eigenlijk zonde van de moeite
Want? Dat is een Batman?
Aha
Wat moet ik daar mee??
Ik zocht een ander horloge maar de BLNR kwam ter sprake en de verkoper vertelde me dat als ik die wou hij hem zo zou kunnen regelen. Ik ben niet geinteresseerd in een horloge kopen en gelijk weer doorverkopen… Ik wou eerst de BLNR graag hebben maar was er na een tijd op uitgekeken.
Was ook een geintje, sommigen hier snappen hem denk ik wel
Geniet van deze prachtige dag ️
Ik heb ze juist laten liggen voor de volgende die ze vast graag zou willen hebben…
Want? Ik heb niet veel met Rolex.
Je weet niet wat je mist…
- Ga je niet voor op wachtlijst bij AD.
Geef mij, het gewone gepeupel, dan maar de mogelijkheid. Ik rij wel een stukje voor die paar 100 euro…
Gelukkig niet
Mja, maar een Rolex particulier verkopen lijkt me GWOON geen tof idee gewoon… Ik zou hem dus zonder enige winst aan een grijze handelaar moeten verkopen of zo… en als nog… Waarom zou ik die moeite doen om hem met een paar 100 euro winst te verkopen? Zonde toch? Contant geld weer laten bijschrijven etc etc etc hoop rompslomp
Kan niet ontkennen dat het met name ook door jou komt!
Ik sta sinds begin maart op de ‘wenslijst’ van Schaap Citroen; echter is mij wel medegedeeld dat de wachttijd zo maar kan oplopen tot 2 jaar en dat het überhaupt de vraag is of de mensen die nu wachten nog aan de beurt komen. Aangezien het S&C hoofdkantoor vanuit de achterdeur veel modellen doorverkoopt aan grijze dealers en het zo maar kan zijn dat dit model op termijn ‘discontinued’ wordt.
Verschrikkelijk idd…ik leef echt met je mee. Valt niet mee zo’n zwaar leven te hebben.