Welk horloge draagt Ruben Nicolai in Lego Masters

Al een paar afleveringen van Lego Master (RTL) probeer ik te achterhalen wat Ruben Nicolai om zijn pols heeft. Heeft iemand een idee? Het lijkt een omgekeerde chronograaf met een duikerlunette. Kermishorloge of toch iets serieus?

3 likes

Deze denk ik: https://www.mooihorloge.nl/swiss-military-hanowa-06-5183-7-04-007-flagship-chrono.html?gclid=CjwKCAjwqdn1BRBREiwAEbZcR24nL0iapOvp-L7Tu-_wA3aCp_RqG1VdW1Ht1ehH0a16FL9ydxByURoCBDsQAvD_BwE

8 likes

Dat zal het zijn, zat vanavond ook al te kijken. Best een leuk programma overigens.

3 likes

Haha ja ik keek ook.

3 likes

Wow jij bent snel! Hoe krijg je dat voor elkaar? Of toevallig dezelfde smaak als Ruben (nee denk het ook niet nee :wink:). Thanks!

2 likes

haha geen idee, gewoon veel kennis van horloges hebben i guess :joy:

geen probleem!

2 likes

Leuk programma, LEGO Masters

4 likes

Ja blijkbaar maar dit is echt een 13 in een dozijn ontwerp, dus ik vind het knap. Nou boeit quartz mij ook niks dus wellicht is dit heel hot op dit moment :see_no_evil:.

to be honest, ik ken het merk vooral van een reclame poster in een bushokje :joy:

1 like

Hmmm zou Ruben Nicolai wellicht ambassadeur zijn van dit merk? Iedereen moet lekker dragen wat hij of zij wilt, maar met zijn vermogen kan hij ook een in de hogere segmenten shoppen :wink:.

ik denk het niet.

ach, niet iedereen geeft zo veel om horloges.

1 like

Klopt inderdaad! Ik zag de foto nu. Heb de gold pvd versie ervan. Precies hetzelfde idd.

2 likes

Voor de echte fans: er staat nog een schitterende oranje Swiss Military Hanowa in het blauwe gedeelte. Wees er snel bij!

#shamelessplug :joy:

1 like

Graag verplaatsen naar:

https://www.horlogeforum.nl/t/bekende-personen-en-hun-horloges/43504/302

Lego Mistress
Ook leuk.

5 likes

Leuk moederdagkadootje….

1 like

De titel Master mag hier gerust ook hoor.

2 likes

Ik vroeg me al weken hetzelfde af.
Dank voor het antwoord!

Moet zeggen dat ik, ondanks dat ik die Ruben Nicodinges niet zo goed kan uitstaan, dit wel kan waarderen.

1 like