Bekende personen en hun horloges

Helaas zonder beeld, maar wellicht hebben ander HF-ers iets vast gelegd: vandaag John Mayer in de Ziggo Dome met wat ik gok een PP Aquanaut…

Vandaag op ned1 Jurgen van de Goorbergh gespot met een daytona tijdens verslag van de TT

2 likes

Bas Smit (partner van nicolette v dam) draagt een patek nautilus…

Lastig te zien, macgyver maar zijn beide foto’s gemaakt om twintig over 12? Of staan zijn horloges altijd stil op die tijd?

1 like

Doornbos gister ook bij Ziggo Sports met een, als ik het goed zag, Daytona ceramic white dial. Leuke afwisseling ten opzichte van eerdere uitzendingen (AP).

1 like

Sacha de Boer met een Citizen duiker op rubber: stoer!

3 likes

Haha jij vindt Sacha wel wat hè… Je zit nu (bijna 3 maanden verder) alweer/nog steeds met deze foto!

7 likes

Ja hoor: mooie vrouw en lef genoeg om wat anders te dragen.
Dat kun je niet vaak genoeg benadrukken!

1 like

Adam Savage met een SKX009

11 likes

Volgens mij droeg Jan Smit gisteravond een Tudor Black Bay Steel, in de uitzending bij Jinek.

Maar correct me if i’m wrong

In de eerste paar seizoenen droeg hij een Planet Ocean Chrono.

1 like

De oranje toch?

Ziet er niet echt uit als een Tudor toch? Meer een Breitling, gezien de rubberen band + sluiting :slight_smile:

Oké :+1:
Daar heb jij gelijk in. Vanaf bovenaf gezien leek jet mij dat het de kast van de nieuwe Tudor was

Dylan Groenewegen een Breitling om bij Tour du Joure :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

:joy:

1 like

Yep, dacht het al, maar wist het niet zeker. Superocean op mesh​:+1:t2::blush:

1 like

Putin en IWC Mark XVII in de Showtime Interview met Oliver Stone is een aanrader :+1:

3 likes

Nieuw seizoen Ray Donovan op netflix dus z’n seamaster komt weer veelvuldig langs

5 likes