Sacha de Boer: stoer met een duiker om!

Laatst zat ik te zappen en, normaal gesproken, kijk ik niet naar Pauw, maar deze keer bleef ik toevasllig hangen.
Waarom? Wist ik eerst ook niet, totdat mij opviel dat Sasha de Boer ‘iets met rubber’ om de linkerpols droeg…

Erg gaaf om zoiets op tv te zien. Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dit zouden durven… Kudo’s voor Sasha!

Maar nu de vraag: welk horloge draagt ze?

Ik gok op een Seiko.
Kroon op 3, dus de ‘echte’ duikers vallen dan af.
Oogt niet al te groot, dus zal wel geen maatje 40 of 42 zijn.
SNZF29 of wellicht een SKX023? Of toch een SKX031?

1 like

Dat is d’r contragewicht :wink:

2 likes

Skx013??

Deze wellicht?

Kroon op 4 bij de 013

Gr, HJR

2 likes

Dag Rolex, Hahahaha​:joy::joy::joy:

7 likes

AH, thanks :slight_smile:

Van Seiko dan…

1 like

Vanuit een andere hoek:

Ruk foto.
Seiko valt sowieso af. Geen dagvenster.

Het lijkt net een sumo bezel-insert ?

Dit topic is nu een uur oud…

Ik zit al een uur met een biertje in mijn hand te giechelen… Wie gaat hem maken?!

Ik doel dus op de grap Sascha de Boer + Rubber

3 likes

Waarom betwijfel ik nou dat het maar één biertje is. :slight_smile:

1 like

Niet alleen rubber; ook met ribbels …

7 likes

@Logie zal in ieder geval minder vaak naar de koelkast hoeven lopen voor een nieuw biertje dan dat jij wisselt van avatar @marijn! :wink:

6 likes

Ik heb een vrouw, ik hoef niet naar de koelkast te lopen…

20 likes

Daarom! En ik ga er even gemakshalve vanuit dat @marijn zijn vrouw/vriend/partner/huisdier niet zijn avatars veranderd voor hem!

Als dat wel zo is, sorry voor mijn vooroordelen!

1 like

Ik pas mijn avarar vaak aan n.a.v. mijn impulsieve reacties op het forum. Ik vond ’ keep calm’ wel toepasselijk na mijn boze reacties in het nu gesloten topic. Calm…

2 likes

Mijn kat is weggelopen. :frowning:

2 likes

Aahhhh zo. Dynamische avatar? Dan snap ik 'm!

Wissel je ze ook uit met @RobertGerard? Die houdt ook van wisselende conta… uhhh avatars.

Als de avatars dan een beetje door rouleren dan is het voor mij wel wat overzichtelijker :wink: En zo zijn jullie emoties en uitingen een stuk duidelijker. Dank voor de uitleg :v:t3:

2 likes