Wat dragen we vandaag? Deel VII

10 likes

Dan Henry vanavond

13 likes

Licht aangepaste Seiko SNE.:blush:

15 likes

@Floydian67 cool horloge😎

1 like

Dank je, en dan te bedenken dat ik hem 2 maanden geleden in een vlaag van verstandsverbijsterijng in het blauwe gedeelte heb gezet!:anguished:
Gelukkig op tijd tot inkeer gekomen😅

Het horloge

Het verhaal

11 likes

Met @SwedishChef, @anon50762135EV, @Fate_Amenable_To_Change en zijn veel te leuke vrouw even wat gedronken en daarna Thais gegeten.

Zoals altijd was Chris weer puik gekleed (:roll_eyes:)

18 likes

Eigenlijk zijn wij met zijn vieren gecombineerd de perfecte man. De Rolex van @SwedishChef, de flatcap van @Fate_Amenable_To_Change, jouw baard en mijn ehmm… ja. Goeie. :joy:

2 likes

Met die flatcap achterstevoren kom ik nog wel goed weg. Zie ik er alleen uit als een Amsterdamse hipster :full_moon_with_face:

1 like

True. Als je die flatcap afzet ben je gewoon weer een Twentse hipster. Zo hebben we je het liefst. :wink:

2 likes


Tudor sub tussen wat bonsai tools

24 likes

Aha! Die bomen groeien dus helemaal niet in die rare kronkels, dat doen jullie met ijzerdraad! Ik wist het!

1 like

Haha, ik zal morgen een foto van het resultaat posten, ben een hele dag met detailbedraden bezig geweest​:sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Nachtje aan het werk bij het spoor

Dus net als gisteren nog steeds de Urchin (het is mijn beatertje, vandaar dat hij op niet-kantoor-dagen mee naar het werk mag :))

12 likes

In de bonsai wereld gebruiken we GEEN ijzerdraad maar andere soort draden bv aluminium of gebrande koper.

3 likes

Ik kon het niet laten om deze te maken.:blush:

10 likes

De meeste auto’s hebben geen haakje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goedemorgen !!!

:smiley::+1:

24 likes

Goedemorgen! Zonnetje straalt; klaar voor de dag!:sunglasses:

Fijn weekend alvast!:slight_smile:

28 likes

Goedemorgen

33 likes