Wat dragen we vandaag deel XIII

Seiko Prospex Solar horloge SSC081P1 op nato strap

12 likes

Thanks :+1:

Cheers! :beers:

17 likes

Hoppaaaa!!! Ik vind deze zo lekker, én zelfs nog geen behoefte om hem te flipperen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :smile:

16 likes

Aangezien ik niet verwacht deze nog te verkopen in het blauwe gedeelte en hij toch echt te mooi is om zo’n lange tijd in de doos te blijven, vandaag de Max bill weer eens omgedaan

15 likes

Even een wisseltje naar een nieuwe ISOfrane , die al een tijdje klaar lag… :wink: summertime!

25 likes

15 likes

Gaaf maar vind dit met curved endlinks toch echt super :point_down:

1 like

14 likes

13 likes

Dat was voor mij juist een soort van ‘afknapper’, veel te netjes voor zo’n stoere duiker … :sunglasses: smaak hè! Maar ik ga hem ook niet veel dragen met deze ISOfrane hoor. Is een probeerseltje. Op de titanium band vind ik hem toch op zijn best, had ik eigenlijk van te voren ook wel verwacht. :wink:

@Triplock, frisse verschijning deze Pellikaan! :ok_hand: Alleen die kroon. Ik heb altijd het idee dat zo’n formaat kroon echt in de weg zit. Hoe draagt dat? Last van, of …

2 likes

Was jou zoon daar vorig jaar niet mee bezig @ThaPapper?

1 like

:blush::blush:

17 likes

Hangt ervan af waar ik hem op de pols heb. Ik draag deze om die reden links van de “knokkel”.

12 likes

Vanmiddag deze leuke Omega in ontvangst genomen van Jeroen @Triplock Bedankt voor de hartelijke ontvangst en leuke deal, ik kan er weer even tegenaan! :upside_down_face::ok_hand:t2:

36 likes

Staat je goed deze! Was gezellig, tot de volgende :+1::+1:

3 likes

Sow :heart_eyes::ok_hand::+1::+1::+1:.

Gefeliciteerd met deze schoonheid

1 like

Lijkt me ook, wat een mooie Seamaster zeg! :heart_eyes: … van harte en veel draagplezier.

1 like

Staat 'm ook goed :grinning:

31 likes