Wat dragen we vandaag deel XIII

Goede morgen :grinning:
Koffietijd met ZentRa :zap:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

25 likes

25 likes

Lekker stoffige 6139.

24 likes

14 likes

Leuk! Welke variant Leatherman Skeletool is dat?
Of is het zijn kleine broertje? Kan het niet goed zien.

Als je hond de petanque-ring opvreet… :rage:

11 likes

Lekker kontrast met dat felblauw bespeeld door de rode secondewijzer. En ook nog een leuk motortje denk ik gezien het merk Marti…nice!

1 like

Mijn favoriete werkhorloge i.c.m. korte mouwen :sun_with_face:

27 likes

Net niet vintage deze Stendardo met twintig jaar maar wel wat safer met dit wisselende weer dan mijn eerste keuze vanochtend. …:sunglasses:

7 likes

Slechte weer komt er aan.

7 likes

Op een perlon bandje omdat ik metaal niet zo leuk vind.

21 likes

Fijne woensdag👍🏻

38 likes

Idd, een FHF 974

2 likes

Kemmner Mechanik, fijne dag!

17 likes

39 likes

Citizen NY2300


22 likes

Wissel
NA Seiko 3823-7010 (12-1971)
early quartz

13 likes

Hi Jantje, het is de leatherman Style CS.
Veel kleiner en lichter dan de skeletool, ook wel iets minder krachtig… deze leeft aan mijn bescheiden sleutelbos.
Ik dacht eerst dat ik hem nooit zou gebruiken en dat het meer een gimmick was.
De eerste vier maanden dat ik hem had nooit gebruikt, maar tijdens de wintersport ging ik in de avond met mijn vrienden sleeën (zonder full-size multitool) en ik had op mijn slee en die van mijn vrienden best kostbare zaklampen bevestigd met heavy-duty zip ties, 2 apres-ski barren, genoeg drankjes en schik kwamen we in de nacht na 14 km rodelen (Wildkogel, Bramberg, Oostenrijk) weer in het dorp aan. Toen kwam ik er achter dat ik met geen mogelijkheid mijn lampjes kon verwijderen :see_no_evil: deze CS aan de sleutelbos was dus goud :muscle: hij kwam met moeite door de zip-ties, but saved the day! Of die keer dat ik vergat mijn nagels te knippen voor een belangrijke afspraak. :scream: Niet te vergeten toen ik mijzelf opsloot op een Spaanse toilet :see_no_evil: mini schroeverdraaier/veil toch ook wel vaak gebruikt om ergens iets uit te vissen of mijn nagels te veilen en schoon te maken als ik vanaf de werkvloer een afspraak had. Mini mesje eigenlijk alleen gebruikt als je onderweg iets koopt in zo’n onmogelijk normaal open te maken verpakking, grootste nadeel is dan dat het mesje al is die super scherp niet locked en zelfs met zo’n klein mesje is een snee in de handen snel gemaakt. :nerd_face:

4 likes

Vandaag een duiker op leer…:+1:

39 likes

Lekkah!!

2 likes