Wat dragen we vandaag deel XXI

Zeker niet…:grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Dankje! Het is ook een buitengewoon comfortabele band. Mooi en aangenaam, meer kun je je niet wensen :wink:

1 like

Zou je zeggen hè :rofl: ik heb de Sub bijna 2 jaar. Ik heb gewoon al 5 maanden geen horloge meer gekocht…da’s wel een record :rofl:

1 like

Haha, ben er zeker nog niet op uitgekeken hoor … :wink:
Kreeg hem niet meer van de pols. Inmiddels opgelost.

1 like

Wel balen dat je wéér tijdelijk zonder knaller zit

1 like

Valt deze keer mee. Draag hem alweer. :sunglasses:
Hier staat een update van het avontuur:

2 likes

Vanavond de SKX gedragen. Toen ik het horloge kocht kreeg ik van mijn vrouw te horen dat het een kermishorloge was

Nu noemt ze, samen met deze SKX, sommige van mijn horloges gewoon buitenbeentjes :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:. Damn :roll_eyes::roll_eyes:

Sinds zij de DayDate draagt … :face_with_raised_eyebrow:

OT: mijn schitterende SKX

18 likes

Kan ik beamen (niet de leukste) maar wel dat het een verassend horloge is met zeer hoge kwaliteit voor een leuke prijs.

Veel draagplezier er nog van :ok_hand:t2:

1 like

Seiko 5 vandaag,foto’s zijn van wat uurtjes terug maar de handel zat hier toen op slot :grimacing:

17 likes

Prachtig die Globemaster, zoiets past ook in mijn Omega verzameling, wie weet ooit😀.

3 likes

NA…

Vandaag en morgen. Wel eens kritisch kijken naar de band. Een fout model staal van het juiste merk. Wel een mooi bandje trouwens.

20 likes

Vanmiddag, maar dit topic was kaputt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Vandaag deze :joy:

3 likes

Nee, de 16234

1 like

Vanavond deze maar topic was foetsie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Welterusten voor straks en werkze als je nog aan de bak moet! :sleeping::wink::+1:

Fijn weekend!:slightly_smiling_face:

26 likes

Goedemorgen, mooie dag! Rondje met het hondje.

15 likes

Ken je dat?
Weekend!
gisteravond heerlijk avondje zonder kids gehad, lekker met mijn lief samen.
Heerlijk.

Vanmorgen rond 6u start de dag, kopje koffie, paarden verzorgen en toen dat benoemd werd dacht ik… ik ga dan ff werken ZIN IN!.
Dus ja, lekker aan het werken nu. Gewoon fijn, ik werk graag. Net busje gewassen, nu ff vrachtwagen wassen en daarna 1 klant uit de agenda weg werken… beetje hobbyen .

Tot 12u, dan zijn de paardjes gedaan en ga ik samen met mijn lief lunchen ergens.

Kids? Die zien we ook vandaag lekker niet! Komen morgen tegen de avond weer thuis .
Hmmmmmmmm hou ervan als die bokke jong pleite zijn.

Werk, dus skyracer

Glimt als een dolle…

25 likes

Hard gewerkt afgelopen twee weken. Nu lekker genieten van niets hoeven. Koffie, Oris en Jazzmuziek.

33 likes

Werk ze en anders fijn weekend

20 likes