Wat dragen we vandaag deel XXII

Je bent een ervaring rijker… :thinking:

Precies, beter een horloge hobby houden!

Nu lekker in de tuin in t zonnetje, das wel nice

11 likes

Komt zeker door die 40L Ad-Blue die je hebt gekocht?

2 likes

Zon, groene struik…en een hele blauwe Squale.
Bijna zomer lijkt t zo

14 likes

Maar wél een lekker biertje in je eentje en een voortreffelijke Fuet. Geniet van die rustmomenten! :smile::+1:

1 like

Thanks.

Alle info :wink:

1 like

Zwarte solar Starfish. Moest niet alleen de tijd, maar ook de datum nog wijzigen… :grin:

7 likes

Mooi Ruben! Potdomme wat groeit jouw collectie snel in waarde :stuck_out_tongue:

1 like

7 likes

Dat zouden ze bij de AH waar ik werk ook moeten doen. Ik wordt nog net niet omvergeduwd in de gangpaden…

Haha thanks!
Gaat nu wel ook even de rem op voorlopig, na dat de NA’en er zijn :smile:

:-1: schandalig! 1,5 meter afstand moet en is verplicht, juist in de supermarkt.
Anders even de raad van bestuur van AH bellen, nog beter; de politie of pers.

Eens, maar dat is helaas zo goed als onmogelijk. Gangpaden zijn meestal maar 1,5 meter breed. Omlopen kost te veel tijd en kan vaak niet, omdat er vaak andere klanten in hetzelfde gangpad staan.

Niet alleen in mijn supermarkt, maar in veel andere supermarkten hebben mensen hetzelfde probleem. Het is niet dat klanten of werknemers het express doen, maar er is simpelweg te weinig ruimte om ons aan de regels te kunnen houden.

Dan zijn er teveel klanten in de winkel. Staat er wel iemand bij de toegang die het aantal bezoekers reguleert?
Ben met je eens dat gangpaden niet breed zijn.
Het gaat om jou gezondheid.

Speedy Tuesday…

13 likes

Yep! Er staat trouwens ook iemand om de winkelwagens na gebruik te ontsmetten.

Ik zal het exacte aantal niet zeggen, omdat dan misschien te achterhalen valt bij welke AH ik werk. Het maximaal aantal bezoekers dat momenteel tegelijk bij ons in de winkel mag zijn, zijn er meer, dan dat we normaal tijdens de kerstdagen hebben…

On topic:

12 likes

14 likes

Je werkt bij een franchise AH.

Zalig bandje, mooie combo :ok_hand: