Wat dragen we vandaag XIV

Horloge afgelopen week binnen. De bandjes vandaag binnen. Dus eindelijk om de pols :hugs:

19 likes

Deze omgegaan nadat ik heb besloten hem te houden.

Maanden geleden voor het laatst omgehad. Denk inmiddels bijna een jaartje.:thinking: Wat vinden jullie :+1:t2:/:-1:t2:?

9 likes

Wel een leuk ding :+1:, het doet mij denken aan https://www.schaapcitroen.nl/nl/tudor-1926-36mm-date-93934357.html

1 like

Dat moet je hier niet te hard roepen. Straks krijg je mensen met fakkels en hooivorken achter je aan.:stuck_out_tongue:
Maar hij heeft inderdaad wel iets weg van dat horloge. Alleen de maat niet, deze is 4mm groter. 40mm. Dat is vandaag de dag toch wel de norm. Eigenlijk heb ik buiten mijn pro divers weinig horloges van dit formaat. Mijn vintage Invicta’s zijn vaak 33-35mm (excl kroon).

Maar bedankt! :slight_smile:

1 like

22 likes

Een onverwachte avondwissel!

Begin van de avond ging de deurbel en werd een pakje van Coolblue afgeleverd. Coolblue? Ik vroeg mevrouw SATruman heb jij wat besteld (raar was geen schoenendoos :stuck_out_tongue_winking_eye:)? Ik draai het pakje om en zie dat het geadresseerd is aan SAT.

Oké even terug naar een aantal dagen geleden, naar een post van @Bidle

Mijn reactie.

Direct na mijn reactie kreeg ik een PB van @Bidle

Dank hiervoor @Bidle :pray::pray::pray:
Heel gaaf om het horloge weer eens live te zien! Er is direct op play gedrukt in mijn hoofd en heb de hele film met plezier teruggekeken, jeugdsentiment.

Vanavond dus deze om ondanks dat er nog een batterij in moet. Maar hè zonder een batterij weet dit horloge mij terug in de tijd te brengen

Edit

Later zag ik een tekening op de Coolblue doos :rofl::rofl::rofl::rofl:.

image

51 likes

Wat voor een rubber strap is dit? Staat erg goed! :sunglasses:

Crafter Blue CB05 :+1:

1 like

Dit droegen we vandaag. Vergeten te posten.

Toch leuk wat ie in verschillend licht doet.

36 likes

De blauwe, ik ben even de naam kwijt.

29 likes

SBGA201G

30 likes

Spontane foto :joy:

19 likes

Fijn weekend!

31 likes

Blumo prachtig uitgelicht door de Italiaanse avondzon

21 likes

23 likes

Ok, mooi :+1:t3:

Weekend :grin:

21 likes

Nog even een middernacht foto van het horloge van deze week.

9 likes

Nog even voor iedereen die schreeuwt dat het altijd druk is in Zandvoort : 19 juli 15:00 , 25 graden met zon, vakantie in heel Nederland en Duitsland en het strand is leeg :

Het water is trouwens fris ( gewoon koud ) in het begin…dus maw heel hard rennen en daarna heel hard zwemmen. Wel lekker als je het gewend bent.
SKX om, en laat maar waaien :tada:

22 likes

Geen dank, veel plezier en wees er zuinig op. Het zijn bijzondere horloges. De eerste horloge met rekenmachine en ook nog degelijk in staal.
Hieronder nog een handige link met wat nuttige info.

https://timeartpiece.com/watches/seiko-c153-5009-silver

2 likes