Wat dragen wij vandaag? Deel IV

En daar ging de pasta… zo tijdens het afgieten de gootsteen in :joy:

16 likes

Hè, wéér uit eten dan maar…

2 likes

Ik wou dat ik die Rolex had. Maar ik heb wél een vergiet!

5 likes

8 likes

Hahaha!! :joy:

Thanks. Deze blijft :smile: . Check voor meer info: Review: Tissot PRS516 Quartz T0444172703100 / T044417A
Gr.Wander

1 like

Oók 'n prima festivalklatser !

4 likes

Wat jou is overkomen, is een probleem dat in het verre verleden in diverse huishoudens voorkwam.
Gelukkig zijn de ontwikkelingen in de techniek in al die jaren wel doorgegaan.

Ik heb denk ik wel iets dat je kunt gebruiken. Ik heb hier namelijk nog een technisch hoogstandje staan dat dit recente probleem van je tot het verleden zal doen behoren.
Het is volledig uit rvs opgebouwd. Het heeft een diameter van 220 mm. bij een hoogte van ongeveer 320 mm. Deze afmetingen maakt het natuurlijk geen ideale bandenswapper, maar met een goede stevige nato zul je hem vast wel om je pols kunnen krijgen.
Exacte bouwjaar weet ik niet meer, maar ik schat ergens tussen 2000 en 2005.
Er zitten enige gebruikssporen op, maar dat is natuurlijk onvermijdelijk na al die jaren.
Ik heb er helaas geen papieren meer bij en de onderhouden-geschiedenis is ook niet bekend.

Maar: Doe eens een goed bod, en we komen er vast wel uit.

17 likes

:joy: ik ga stuk hier!

2 likes

17 likes

Groeten
Rutger

14 likes

31 likes

Hammy Switch

13 likes

Klaarmaken voor trouwfeest

28 likes

Mooie match, erg stijlvol

1 like

13 likes

Kei van een design, deze automatic van je herinnert me aan mijn oude Mondaine Ecomatic, even een oud fotootje opgesnord Ik heb er ook nog eentje in doublé ergens onderindedoos :relaxed:

6 likes

Zit je nu tegen een witte muur aan te kijken? :smile:

1 like

Vandaag precies 2 maanden in mijn bezit met dank aan @number4, draag 'm 99% van de tijd…:heart_eyes:

18 likes

Valt wel mee, balkon. Wel met een net omspannen voor de katten :grin:

Groeten
Rutger

10 likes