Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Mega met die coke insert. Ik vind hem zo toch wel mooi :zipper_mouth_face:

4 likes

Avondswap:

34ab54bedc45c0842f618c48f501c693e4f5aa6b_1_375x500

25 likes

Wanneer ga je je plaat swappen?
Ben wel benieuwd naar het resultaat.

1 like

Ik laat het doen. Wilde morgen naar Movements - watch service in Hengelo rijden, maar ik belde vanmiddag even. 95 piek voor een DJ wijzerplaat swappen. De fuck man, wat een oplichterij.

Een beetje geld uitgeven voor leuke dingen heb ik geen problemen mee, maar een DJ plaatje laten swappen voor bijna 100 wel :joy: Even rondkijken wie ik ermee vertrouw. @PeterLC natuurlijk, maar hij is altijd druk :sunglasses:

4 likes

Erg mooi deze met de grijze wijzerplaat!:+1:
Hij is 42mm, draagt hij groter of kleiner?
Grote kanshebber voor een volgende NA, maar ik heb nogal stevige polsen (20 cm)

Ik heb een polsomtrek van 16-17 cm ofzoiets (klein dus) maar het hangt volgens mij ook meer van de vorm van je pols af. Ik denk dat het prima gaat, maar over smaak valt niet te twisten

1 like

afbeelding

vandaag mijn eerste serieuze horloge , casio efr505.

5 likes

De laatste paar maanden vooral lui. :sunglasses: Op het echte werk ook rete-druk, bovendien; incl dagelijks overwerk. Na komend weekend zit ik 2,5 week op de fiets, rondje Kanaal. Daarna welkom hoor! :wink:

Kijk, het is wel een Rolex; er moet weer een wd-test uitgevoerd worden, pakkingen gecheckt en ingevet, stofjes uit den treure-nauwkeurig verwijderd worden… En belasting worden betaald. Het is pittig, maar wie klaagt er nog over een loodgieter die 700 euro voor een paar uur werk vraagt…?

Het ligt er ook helemaal aan wat voor kwaliteit er geleverd wordt - maar mensen onderschatten de hoeveelheid werk die er in het leveren van topwerk zit. Ik heb ook wel 's een setje aanlopende wijzers opnieuw gedaan in een SKX-mod van een niet nader te noemen artiest. :innocent: :yin_yang:

7 likes

Ouch. Oké, ik lap die stomme 95 piek wel. Volgende week zien jullie resultaat hè!

9 likes

Vandaag de baby snowflake. Zo in het donker is die al mooi, maar in het licht is die nog twee keer zo mooi!

5 likes

Ze staan goed bekend hoor! Geef ze het voordeel van de twijfel. :+1:

3 likes

Onderweg naar huis vanuit uit Zuid-Frankrijk, tussenstop met overnachting in Orléan. Zeer aan te bevelen, gave stad aan de Loire :hugs:

11 likes

Ik kan hem je ook aanraden. Ik heb de blauwe en een pols van ongeveer 18.5 cm.

19 likes

De blauwe is idd ook erg mooi.:heart_eyes: Zo te zien moet het op mijn 20cm pols goed kunnen. Binnenkort maar eens passen, kijken en voelen. Wie weet…
Heb nog nooit een Tudor omgehad😕

1 like

Top kwaliteit hoor.
Zeker eens uitproberen, maar nogmaals ik kan hem aanraden.

1 like

Gewoon gemaakt voor een zwarte Nato.:blush:

20 likes

Op mijn 19,5 cm pols past hij prima dus dat zou moeten lukken, alvast veel plezier gewenst. :grin::+1:

1 like

Nog net op tijd… foto wel al van de voormiddag :sweat_smile:

20 likes

15 likes

11 likes