Ha, die Rituals dozen, ideaal om bandjes in te bewaren nadat je die plastieken meuk eruit getrokken hebt…
Lekker spul hoor
Of juist rust in je collectie proberen te vinden en genieten van wat je hebt! Heerlijk, ipv altijd op jacht zijn naar een ander horloge en telkens proberen te upgraden naar een hoger segment
Als het aan je knaagt, echt aan je knaagt en het dagelijks lijden
niet meer te dragen is?
Een paar keer gaan passen bij S&C
Dan is u snel genezen…of niet
Aan u de keus.
Ha ha ha, leuk verhaal: wij zien elke groene doos een Rolex
Maar zoooooo graag zien onze vrouwen ons nu ook weer niet.
Neen, gewoon zélf kopen is de enige zekerheid op een cadeau waar je 200 procent tevreden mee zal zijn
Mwoaah, Rollie is ook niet alles.
Het is een luxury watch, wil je dat om je pols hebben zitten?
Ik niet dus.
Ligt eraan wat je onder ‘luxury watch’ verstaat. Ik weet nog wel dat ik mijn eerste automatische horloge voor net geen 1000 Euro kocht. Bijna 100% van mijn kennissenkring verklaarde me voor gek. Dingen als “toe maar”, “chique hoor” etc. Hier op Horlogeforum vonden ze het wel mooi. Een echte ‘toolwatch’. Mijn vrouw zou me mijn nek hebben omgedraaid als ik er mee was gaan klussen…
Kortom, enkel binnen een select groepje liefhebbers ligt de lat een stuk hoger… Om dan enkel Rolex te noemen vind ik wat kort door de bocht.
Nee, ik blijf er bij voor mij geen Rollie.
Heb liever een ijslollie
Zo’n Rolex is echt het aller raarste wat ik me zou aanschaffen.
Plus nog ieder 4 jaar een service, nee dank u wel.
Maar, Seiko vind ik ook niks hoor.
Dat van die 4 jaar service geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Maar goed, dat is een ander onderwerp.
Feit blijft: een hobby kost geld.
Het is wel mooi als je het met minimale financiële middelen leuk kunt houden
Dan dus beter geen Rollie
Wat Rollies en Seiko’s gemeenschappelijk hebben? Het zijn pauper-horloges. Ik bedoel, kom op, er lopen hier mensen rond met Patek Philippe Chronografen.
Het is altijd weer een clean cut case of baas boven baas. Dat mensen op je verjaardag vervolgens roepen dat het hebben van zo’n 5 horloges van tussen de 700 en 1500 Euro toch echt een decadente geldverspilling is, ja, dat is wel eens verfrissend als je hier te lang rond gehangen hebt.
Het interesseert mij niet meer fate, helaas.
Heb regelmatig Rollies om gehad maar het doet me niks.
Ik probeer nu een bron te slaan naar mijn eigen water
maar die boorgasten zeggen dat ze al weer 5 meter dieper moeten…
Wil je jouw definitie van ‘hier’ even nader toelichten. Hier in Den Bosch/Eindhoven en omstreken moet ik toch goed gaan zoeken naar mensen met een Patek Philippe chronograaf.
Yup…die dus
Volgens mij is de boodschap onderhand wel duidelijk
Goed over nadenken. Ff doorsparen is ook een optie en dan toevoegen aan je collectie😀
Ha! Wat een paupersteden!
Hier in het lommerrijke Emmeloord breek ik m’n nek over de Pat… eh… wacht.
Pat… eh ? Padden bedoel je ?