Wat een treurnis hier momenteel

Joh, we zijn gewoon geen haar beter dan al die dames. Die keuvelen over handtasjes en schoenen, wij over horloges en straps. HF is een aardige weerspiegeling van de maatschappij vind ik: de meesten zijn niet interessant, het wordt levendig gehouden door een kleine groep en soms komt er iets vreselijk irritants voorbij. Ik kan ermee leven. Gewoon niet klikken op topics die je niet interesseren en het modereren lekker overlaten aan de moderators. Zolang die het goedkeuren, is dat de norm. Ook op HF.

Fijne woensdag allemaal mannen. Aan het weer en de horloges zal het in ieder geval vast niet liggen.

“erger u niet, verwonder u slechts”

11 likes

Schoenen worden hier ook op hf besproken. Tasjes nog niet. @anon50762135EV grijp je kans :joy:

bags and watches only

2 likes

Ach, ik zie wel wat in dat horloge met…
Mooi excuus toch om leuke plaatjes te posten?
En wat mij niet interesseert open ik niet.

Doet me denken aan kinderen in een snoepwinkel die hun hand met centjes ophouden:
"Ik heb deze centjes, wat kan ik hiervoor kopen ? ":grin:

3 likes

Dan maar wat zinloze plaatjes.


Kun je wel vergeten. @Henrik heeft op de hem kenmerkende manier laten weten dat off topic niet terug gaat komen.

Ja waardeloos…
Eindresultaat is dat mensen die off topic liever zien terugkomen semi-offtopic gaan posten tussen de normale topics(ontevreden want ze moeten zich inhouden), en de mensen die een hekel aan off topic hebben die kunnen het minder makkelijk filteren en openen dus dit soort topics…

1 like

Oh, ik lees juist heel leuke dingen en reacties, dus mij hoor je niet klagen! :wink:

Klinkt als voorjaarsmoeheid! Lekker de zon in joh! :sunny:

Met de keuze om te negeren heb je van al die topics geen last. Maar om één of andere reden doen veel mopperaars dat niet volgens mij.:thinking::upside_down_face:

Kan me anders nog wel een vermakelijk tasjes topic herinneren…

3 likes

Dat hoeft geen Rolex te zijn, dat geldt voor elke horloge, zelfs voor alles.

De nieuw topics van (eer)gisteren welke ik treurig vind hebben niets met off-topic te maken.

-Onnodig ONLY topics openen.
-Keuze maak topics zonder enige afbakening.

Je hoeft het niet te lezen. Klopt. Maar log je weer in na een dag offline dan zie je een hoop nieuwe topics.
Leuk, maar dan wel graag met inhoud/ kwaliteit.

1 like

Wat is “normaal”?

2 likes

Wie is Hendrik nu weer?

Je kunt ook gewoon jezelf laten bannen trouwens, schijnt ook te werken :wink:

1 like

Gezien het stijgend aantal forum leden is het misschien geen gek idee om een aantal categorieën aan de huidige toe te voegen. Ik denk bijvoorbeeld aan een aantal merk categorieën van Seiko, Rolex en Omega.

Hier kunnen leden dan gemakkelijk informatie zoeken die ze nodig hebben, NA topics openen, reviews schrijven en informatie delen voor wat betreft authenticiteit van een bepaald model. Lijkt me best zinvol en zorgt voor veel minder vervuiling en meer overzicht.

Off topic heb ik zelf nooit zo begrepen. Ik kom hier om iets te delen of te lezen over horloges, niet om te praten over schoenen, tassen of motoren. Maar er is blijkbaar behoefte aan dus zinvol.

Overigens stoor ik mezelf niet zo snel aan wat andere posten, soms is het zelfs bijzonder lachwekkend. En dat is ook wat waard…:wink:

3 likes

Misschien even goed lezen wat er staat😉

:grin:

Waar, maar dan kun je nog steeds meelezen en niets op negeren zetten.

1 like