Wat een treurnis hier momenteel

Het een na het andere idiote topic wordt geopend. En dat terwijl de lente is begonnen…

10 likes

Dus treur niet. :blush:

4 likes

Je hebt gelijk! Plaatje dan maar :smile:

13 likes

De eieren met horloge-kuikentjes openen zich een voor een. :relaxed: En dan negeer je ze toch joh…

1 like

Dit is ook weer een pareltje:

http://www.horlogeforum.nl/t/vraag-wat-is-dit-voor-horloge-wat-is-een-vergelijkbaar-horloge-onder-de-400-euro/101989

:roll_eyes:

4 likes

Yup…wat mij betreft krijgt deze de hoofdprijs.

1 like

Meestal lukt me dat aardig en klik ik direct negeren, maar deze vloedgolf kan ik niet aan.

1 like

1 like

Ik zoek onbestaand horloge van 2437 euro, wie kan mij helpen?

2 likes

Momenteel?

Heb ik!

Zal mijn rek. NMR even Pm’en

2 likes

Voor precies dat bedrag, heb ik toevallig nog net één onbestaand klokje voor je… :+1:

Maak de centen maar over, dan zijn we eruit… :joy::joy::joy:

1 like

Owh…
Net te laat… :frowning:

Ha!!!

:+1::joy::joy::joy:

Treurnis te over inderdaad. Parels van ik zoek/welke is deze horloge topic en een overdaad aan “only” topics. Het laatste verzorgde en uitgebreide topic was de NA / review van die dure hommage. Dat is goed leesvoer.

Voor de rest…tsja… Hf is wat men er zelf van maakt. 90 procent leest alleen of zit hier voor de markt, 6 procent wil wat van ons of post af en toe wat, en de overige 4 procent houdt het levendig.

Een voordeel: we hebben al een paar weken geen erfenis topic gehad :smile:

6 likes

Kom op jonges niet mopperen :slight_smile:
Nog veel de moeite waard hier!

6 likes

Je zou ze bijna beginnen missen! :wink:

1 like

inderdaad, de ik zoek topics begrijp ik gewoon niet, wie heeft er nou hulp nodig om te weten welk horloge hij wil ? Meestal weet ik al jaren op voorhand welke ik ooit ga kopen…

2 likes

Off topic graag weer openen