WAT een week…..3 x NA…..de derde NA

Wat een week! Deze week drie nieuwe aanwinsten mogen ontvangen.

De eerste: WAT een week.....3 x NA.....de eerste NA

De tweede: WAT een week…..3 x NA…..de tweede NA 

De derde is de Nomos Orion 38 date.

Na eerder een Tangomat gehad te hebben is dit mijn tweede Nomos.
Door drukte bij Nomos heeft het twee maanden geduurd voordat deze bij mij binnen kwam.
Meteen op een ander bandje gedaan.
Ik twijfelde nog een klein beetje of ik toch niet de 35mm Orion had moeten bestellen maar gelukkig is deze maat perfect voor mij.

Geen onbekende hier dus ik laat de foto’s de rest vertellen :slight_smile:

UFO!

De drie aanwinsten bij elkaar

24 likes

Ja mooi!
Van dit 3-luik is de Nomos mijn favo :+1:

3 likes

Allen mooie aanwinsten, maar vooral de Nomos :wink:
Die heeft een hoog UFO gehalte, want de naam is , zoals bekend, een knipoog naar de Duitse TV serie “Das Raumschiff Orion”

1 like

Prachtig die Nomos!

Ik snap alleen die band niet. Doet m.i. afbreuk aan het design. Maar die kun je makkelijk wisselen gelukkig…

1 like

Mijn beste,

Ook wéér een ‘pareltje’ voor om de pols!!
Veel draag-plezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtig mijn favoriet is de Eterna veel draagplezier

1 like

Dat is geen verkeerde week zeg, topklokken vooral die Nomos en Eterna! Vind je andere Kontiki wel mooier.

1 like

De mooiste Nomos, de Orion imo. Hier dus de 35 mm, ik heb er gelukkig de pols voor. :wink:

Moest trouwens ook bijna 2 maanden wachten…

Proficiat met deze kanjer!

2 likes

Nice

1 like

Mooie horloges. Tof bandje op de Nomos en wat is die Eterna mooi!

1 like

Jaaaa heerlijk een Orion. Persoonlijk niet zo’n fan van de datum, maar blijft een topper.

Geniet er van!

2 likes

Heel mooi! :+1:

Gr Pieter

1 like

Mooie combinatie zo, de Nomos en/met die band! Super…

Grt. Marco

1 like

Heel mooi, vooral die Nomos! Snel die band eraf en een mooie effen band erop. Gewoon eentje van Nomos zelf natuurlijk.

2 likes

Prachtig die Nomos. Vind de Orion Datum echt de mooiste Nomos. Overigens wel zo’n horloge wat je in het echt gezien moet hebben, om het ten volle te kunnen waarderen. Foto’s, zelfs deze hele goede, doe hem geen recht. De band? Ik vind de kleur zeker niet onaardig. Maar voor de rest, nee, zet voorlopige de originele er maar weer op! :hushed: :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! De Nomos wint het wat mij betreft :heart_eyes:

1 like

Mooie aanwinsten , vooral de Nomos .

1 like

Save the best for last … die Nomos is de topper van de week. Echt heel erg mooi en lijkt wat groter te dragen door de relatief grote lugs. Persoonlijk zou ik er ook een wat donkerder bandje opzetten, maar hey, it’s your choice! gewoon dragen wat je mooi vindt!

gefelicteerd!

1 like

Dank allen! Het standaard Nomos bandje had ik ook op mijn Tangomat en vond ik toen wat te saai. Vandaar dan ook een ander bandje. Niet ieders smaak (hoe kan dat ook :wink: ) maar dat geeft niet :slight_smile: