Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

8 likes

9 likes

Correct! Ik was daar nieuwsgierig naar en heb het vergeleken. De nieuwe inhouse entry level uurwerken van IWC zijn volledig gebaseerd op de ETA uurwerken. Dus wel geheel inhouse ontwikkeld en gemaakt, maar ze hebben dezelfde basic layout gebruikt zodat het zonder problemen in de huidige collectie verwerkt kan worden. Daarmee staat het datumvenster precies op dezelfde plek als bij de ETA en Sellita uurwerken.

Ik heb hun nieuwe 39mm Spitfire vergeleken met de 40mm Mark XVIII met nog het 30111 uurwerk (Sellita SW300-1). Je ziet inderdaad -als je kijkt naar de lugs- dat het datumvenster 1 mm meer naar buiten staat door de kleinere kast. Voor een optimaal resultaat zullen ze het design moeten aanpassen zodat de cijfers meer naar binnen staan zodat het datumvenster beter lijkt uit te lijnen. Dat trucje hebben ze al gedaan met de nieuwe inhouse 39mm Spitfire en deden ze al eerder met de 38mm Mark XV (daar staan de cijfers ook meer naar het midden). Ik vraag me overigens wel af waarom ze niet gewoon de datumschijf aanpassen en deze groter maken of de data meer naar buiten op de datumschijf plaatsen.

5 likes

Vandaag iets lekker zomers

Ik wil deze weleens in t echt zien

7 likes

Wat een cool ding!

6 likes

Die datum is idd zonde, heb er zelfs een keer een topic voor aangemaakt. De bewerkingen staan er niet meer, maar idd zonde.

De meningen waren aardig verdeeld. :wink:

1 like

Doe mij maar een SD4K op Everest met originele sluiting :sunglasses:

12 likes

Staat hem niet verkeerd, draag mijn explorer enkel op rubber. Erg comfortabele banden, houd sowieso wel van rubber.

1 like

Komt door de iets dunnere poten van de SD t.o.v. de Sub. Anders had ik er ook één voor mijn Sub gekocht.

1 like

Ik heb geloof ik een virusje opgelopen…:thinking::blush:


13 likes

Volgens mij ben jij al redelijk lang besmet met een virus.

2 likes

Zal ik 'm weer posten?

2 likes

:rofl: moet je 'm wel even aanpassen heh…:wink:

1 like

11 likes

Als dit de uitkomst van je virus is, niets aan doen! Dit is momenteel een van de mooiere Breitling duikers op de markt, … vind ik. :wink:

1 like

Hij blijft erg grappig…:joy:

@junior :+1:

2 likes

Deze; :relaxed::relaxed:

.

5 likes


:heart_eyes:

14 likes

3 likes

  • Wit
  • Zwart
  • Meh, allebei niet

0 stemmers