Overigens, een ‘only’ topic starten is al helemaal geen optie. Dan weet je het echt niet meer.
Waar kan ik me inschrijven?
Ik heb wel een idee. Vreemde gast. Die heeft geen leven volgens mij.
Graag wel eerst jouw foto, voordat je die mag uitvoeren
Belastingteruggave via het Ministerie van Justitie! Dat moet wel goed zitten. Ik heb als rechtgeaarde Nederlander natuurlijk meteen op de link geklikt.
Opmerkzaam. Dat komt omdat jij hebt doorgelezen.
Een rechtgeaarde Nederlander stopt bij “U ontvangt € 1.098,50”.
Om te ontdekken dat je te maken hebt met phishing was de aanhef “Geachte heer/mevrouw” al voldoende. Officiële instanties weten je naam echt wel en zetten die altijd in de aanhef. Ik vind het gewoon leuk om zo’n mailtje helemaal uit te pluizen.
Er staan ook nog wat kromme zinnen in overigens.
Vaak kijk ik ook even waar ik terecht kom door op de link te klikken (Onder Linux, browser in sandbox). Sommige fake websites zijn qua uiterlijk niet van echt te onderscheiden, zolang je niet op de URL let.
En dan als iemand van het ministerie van justitie zijnde, gewoon zonder schaamte jezelf Justis noemen ook. Je moet het ze nageven, ze hebben humor.
Niks, Ik wacht al een paar dagen op een horloge schijnbaar kan post nl het allemaal niet meer aan.
Mijn hoop is gevestigd op morgen.
What he said…
De Incoming is al iets te lang incoming en niet genoeg NA… Alleen is het in dit geval DPD die het pakketje ergens in noord brabant rond laat dwalen…
Om de topic vraag te beantwoorden heb ik het op een tegeltje gedrukt:
Zoals bijna elke dag
Wat is het? Wat is het?
Deze stevige Beuker!
Waar heb je die weg en welk referentienummer is het? Ik vind 'm fantastisch, maar hier in Friesland verkoopt seriouswatches alleen van die horreurs met zo’n power reserve onder de twaalf.