Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mission accomplished!
Van die 1k weet ik niet precies

Heb je deze ondertussen al?

De Speedy’s krijgen een broertje. Na lang wikken en wegen(Rolex,Tudor,AT41,SMP) gaat deze 38mm alleskunner,op rubber deployant,het worden!:heart_eyes:

32 likes

Nee, gaat ook niet meer aankomen vrees ik.
Gelukkig via Paypal gekocht en al mijn centen terug.

1 like

Hier ook alles via PP :ok_hand:

1 like

Als spontane aankoop: De Citizen Marinaut BJ5131-04H. Deze heeft een boel in z’n voordeel: Titanium, Saffier, Solar en voor de fancy een 24 uurs wijzer. Het is nog even zien of de 40mm een beetje goed valt; samen met de crownguards is deze namelijk 44mm. (37mm 5’jes, 39mm pilots en uiteraard de 42mm promasters zijn de favorieten in m’n verzameling)
Komende week binnen en dan eens proberen! Wordt vervolgt…

(Niet mijn fotos)

9 likes

Dat is een prima bandje. Mooi solide. En heel erg vanille geurend.

1 like

Hele mooi klok :ok_hand:t2:

Klinkt goed, ben benieuwd! Verwacht ‘m één deze dagen :+1:t2:

2 likes

Mijn laatste bestelling bij WatchgGecko deed er 3 weken over om aan te komen. Dat u het even weet :hushed:.

Pfff dat is wel erg lang… ik heb vorige week donderdag een bevestiging gehad van verzending. Hoelang duurde dit bij jou?

Your order has shipped - 29 April

Toen heeft het geruime tijd in Duitsland gelegen. Komt met Deutsche Post (in mijn geval).
Wanneer het er precies was weet ik niet maar ergens 2 week geleden. Ruime 3 week onderweg dus. Wel prima spullen en netjes bedrijf trouwens. Tevreden klant.

Hmm heb geen track & tracé ontvangen? Jij toentertijd wel? Goed om te horen, heb geen haast dus wacht rustig af haha :wink:

Bij mij laatst een week bij WatchGecko… afgelopen dinsdag binnen gekomen. Dus het kan nog steeds wel snel. :sweat_smile:

Hahaha. Ik zag dat ergens en snapte het niet. Totdat ik ook zo’n bandje had ontvangen :joy:

1 like

Dan ga ik daar maar vanuit! :smiley:

1 like

Als het goed is staat er wel een pakketnummer in je factuur/orderbevestiging. Daarmee kun je wel heel summiere info vergaren op de www van de Deutsche Post.

On topic, deze komt morgen met good old PostNL;

Joepie!

21 likes

Kijk aan, dat wist ik niet. Thanks voor de info! Lekkere Longines hoor, top horloge. Ook wel eens om de pols gehad:

8 likes

Prachtig !!
(tip: niet meer wegdoen :joy:)

Incomiiiings.

9 likes