Het Grote Incoming topic (deel 3)

…en weer door met alle nieuwtjes…

Hier komt binnenkort een mooie op maat lederen band van onze @Ko-Banden voor mijn Ranger.

:+1:

10 likes

Altijd leuk om mensen te zien vechten om het nieuwste topic :rofl:

3 topics binnen een minuut maar @daffie was eerst

6 likes

yep, heerlijk is dat.

ik heb zelf ook meegedaan deze keer.

2 likes

Besteld en ik verwacht hem volgende week.

2

65 likes

Vet! :ok_hand:

1 like

Volgende keer wacht ik niet op refresh voordat ik topic open… :confounded:

3 likes

:sunglasses: Deze is onerweg uit Japan, the one that got away. Maar het duurt lang :roll_eyes:

7 likes

Heerlijk horloge dat ik van harte aanbeveel👌

2 likes

De 39,5mm Ed?

1 like

yep,

De 43.5 was me te groot en te dik. De 42mm was beter maar door de endlink toch nog wel groot.
De 39.5 op rubber/leder gepast en die zat perfect. Is ook wat dunner dan de 43.5 en de 42 maar nog steeds een beetje overgewicht (heb ik ook :slight_smile: )

ps. de 42mm vond ik wel het mooist. Minder bling maar ik heb draagcomfort laten prefereren.

3 likes

Gaaf hoor! Ik heb echt heel veel plezier van mijn PO. Ik wens jou hetzelfde.

2 likes

Het is dadelijk de enige ‘diver’ dus zal in het weekend veel draagtijd krijgen (al zal hij het water niet zien)

1 like

Ik vind dit echt een hele mooie duiker! Toffe aanwist!

1 like

Voor de Basculante. :blush:

11 likes

Ik kon het niet laten.

2020-03-27 (2)

8 likes

Zojuist besteld Meccaniche Veneziane – Nereide GMT Topazio PVD. Als het goed is komt hij volgende week binnen. Ben benieuwd…

12 likes

Huh en nu de Panerai er weer uit ? Wel een prachtig horloge :ok_hand:t2::muscle:t2:

1 like

Hoe kom je daar nu weer bij? Die panerai gaat nergens heen. En hoe zo weer?

1 like

Oh zo omdat je een duiker zocht voor de zomer en dat was de Panerai dus vandaar :blush::grimacing:

De panerai heeft een gladde bezel zonder duikersring. Dus gewoon een allround tof horloge :star_struck:

1 like