Wat hebben jullie vandaag ontvangen?

6 likes

staat mooi en vindt het jammer om te zeggen maar ik heb zo een bandje 1 keer geprobeerd maar meteen weggedaan. Vreselijk materiaal waar ik gewoon last van krijg. Waarom niet van een mooie katoen soort in plaats van een of ander polyester… Want het staat mega gaaf. Net als die Nasa straps…

Maar dat gezegd hebbende, heel veel plezier met de mooie combi!

2 likes

Prima bandje, staat 'm goed

Die zijn ruk. Je hebt je niet laten beïnvloeden door mijn hands-on, wat dan op zich wel cool is :smile:

Dat is zonde inderdaad. Ik heb dat met mijn Casio G-Shock. Die band geeft mij huiduitslag en kan ik daardoor helaas niet dragen. Apart hoe een bepaald materiaal een reactie kan geven.

1 like

Ik had het al besteld voordat ik mij hier had ingeschreven haha. Ik las op facebook ook niet al te positieve verhalen… uiteraard las ik dat nadat ik al besteld had hahaha. Om die reden toch maar weer naar Erika gegaan want daar ben ik hotel-de-botel van… euh, van haar straps dan hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ah, mooi man. Dan komen we elkaar hier nog wel tegen, verreweg het beste topic van @louis ooit.

1 like

Mmmm, mijn ‘Seiko-topic’ trok ook best volle zalen met een hoop reuring. En hoewel er vele posts zijn van frikandellen die niet kunnen lezen (de bedoeling is de hele collectie op een foto, 1 foto en niet meerdere foto’s) loopt die ook best lekker. Maar ik ben het met je eens, ik heb mijn beste tijd gehad.

4 likes

Is die ook van jou? Herstel:

Mocht het je geruststellen, ze maken mij ook boos.

1 like

Een pijpbeurt

Dank voor de link! Ik ga het doornemen. Ik heb nu drie Erika’s Originals, maar voordat ik het besteld had, las ik hier op dit forum ook een geweldig stuk schrijven over verschillende MN straps. Geen isee meer wie het was, maar het was briljant geschreven haha

1 like

Overigens, een ‘only’ topic starten is al helemaal geen optie. Dan weet je het echt niet meer.

Overigens, een ‘only’ topic starten is al helemaal geen optie. Dan weet je het echt niet meer.

Dus je doet het maar ‘twice’?
Sorry, inkoppertje…

1 like

Waar kan ik me inschrijven?

Ik heb wel een idee. Vreemde gast. Die heeft geen leven volgens mij.

@WilSeiko :joy:

Graag wel eerst jouw foto, voordat je die mag uitvoeren

Belastingteruggave via het Ministerie van Justitie! Dat moet wel goed zitten. Ik heb als rechtgeaarde Nederlander natuurlijk meteen op de link geklikt.

1 like

Opmerkzaam. Dat komt omdat jij hebt doorgelezen.
Een rechtgeaarde Nederlander stopt bij “U ontvangt € 1.098,50”.

2 likes

Om te ontdekken dat je te maken hebt met phishing was de aanhef “Geachte heer/mevrouw” al voldoende. Officiële instanties weten je naam echt wel en zetten die altijd in de aanhef. Ik vind het gewoon leuk om zo’n mailtje helemaal uit te pluizen.

Er staan ook nog wat kromme zinnen in overigens.

1 like

Vaak kijk ik ook even waar ik terecht kom door op de link te klikken (Onder Linux, browser in sandbox). Sommige fake websites zijn qua uiterlijk niet van echt te onderscheiden, zolang je niet op de URL let.

En dan als iemand van het ministerie van justitie zijnde, gewoon zonder schaamte jezelf Justis noemen ook. Je moet het ze nageven, ze hebben humor.

1 like