MN straps only

Ik vind ze wel mooi maar lees er hier weinig over. Soms staan ze hier te koop en in het ‘Ervaring met’ is er een tevreden koper. Maar hoe bevallen de bandjes?

3 likes

Heerlijke bandjes. Nog steeds blij mee, ik heb er twee. De communicatie met Erika is ook top (ze is een Nederlandse die vanuit Spanje werkt).

1 like

Ik vind het leuk om diverse banden te vergelijken en testen. Deze ook gekocht en idd ook hier prima ervaring met aanschaf en ook de kwaliteit. Prima verhouding qua prijs.

Hier overigens nog een review.

1 like

Ze zitten lekkerder dan Nato’s. Elastisch, drogen snel en zijn makkelijk in gebruik. Ik heb de Original en de Black Ops gehad, en er is weer een Original incoming.
Als ik dan toch een nadeel moet noemen: de prijs. Anderzijds mag een relatief uniek product ook wat kosten.

4 likes

Ik lees er goede verhalen over. Zelfs op YT een review gevonden.

Gezien de flexibele stof moet het bijna wel comfortabel zijn!

Ben al maanden aan het treuzelen. Gauw maar bestellen dus :slight_smile:

1 like

Bandjes zijn heel comfortabel door de stretch die erin zit.
Ook liggen de horloges niet zo hoog op de pols (als bij een nato) omdat het bandje maar 1 keer eronder gaat.

4 likes

Ik kende btw nog niet de Mirage MN straps, die dus in het grijs zijn. Aangezien ik een grote liefhebber ben van grijze nato’s zijn deze een no brainer voor me … gaaf!

1 like

Net maar een 20mm besteld voor mijn Speedbird, ben benieuwd.

2 likes

Welke? :sunglasses:

Een zwarte met geborsteld hang-en sluitwerk. Als ie bevalt doe ik ook een groene voor op mijn Turtle…

2 likes

Zie de foto’s graag tegemoet. Ik wil namelijk ook wel graag zo een black ops proberen.

Hoop dat ie past, Speedbird heeft erg korte lugs…

Hmmm, er moeten twee lagen elastiek erdoorheen. Hoop het ook idd.

Bedankt he @louis:grin:
Nu moet ik weer veel te dure bandjes aanschaffen…

Ik bedoel: dank voor t delen!

Twijfel of ik een black ops met rood voor de SKX koop of een original voor op de Explorer 2…

Allebei!

1 like

Eentje toch?

3 likes

Past prima op de meeste modellen. Doordat het elastisch is, vormt de strap zich om de pushpins. De voorbeelden zijn trouwens allemaal 20mm lugs, maar op 22mm past hij ook goed.

4 likes

8 likes

Ben benieuwd hoe die bevalt.

Daar hebbie de bandenhamster!

1 like