MN straps only

Heerlijke bandjes en dito service van Erika. Dikke aanrader!

11 likes

Het zou top zijn als ik dezelfde strap op zowel de skx als de squale 1521 zou kunnen dragen. Op de site kan je echter kiezen tussen 20 en 22 mm. Welke heb jij gekozen zodat het op beide lug maten goed staat?

Ik heb ook zo een gehad en die was 21mm.

1 like

20mm. :sunglasses:

1 like

Nadat ik begin dit jaar mijn tuna gekocht heb en niet zo heel erg tevreden was over de metalen band die er bij zat heb ik ondertussen 3 MN straps in gebruik.
Groen is 21.5mm breed, 1,6 dik
Zwart is 22.2mm breed, 2 dik
Andere zwart is 20mm breed, 1.9 dik.
De groene 22mm is wat flexibeler, de zwarte 22mm is wat comfortabeler bij warm weer, want ietsjes opener geweven lijkt het. Ik heb wel bij alle banden het originele stiksel van Erika voorzien van een paar extra rondjes eigen stiksel, niet omdat het origineel niet goed is, maar omdat ik soms uitzonderlijk lomp kan zijn en liever de boel heel hou.
Prijs/kwaliteitverhoung, voor 50 euro krijg je een heel goede band en prima service.

3 likes

1x 22 mirage witte streep besteld voor de tuna. Als t bevalt volgt er nog wel 1 denk ik

Zijn deze black opp ook in 21mm te krijgen?

Staat er niet bij als optie… maar vermoed dat ze vrij flexibel zijn dus een 22 zal wel passen?

Ga hier ook zeker bestellen 1 deze dagen !

Ik heb geen ervaring met de straps van Erika.

Wel met deze NDC (Nageur De Combat) straps van Jackostraps.

Zijn gemaakt van het originele materiaal net zoals de echte oude MN straps. :+1:

Groeten,

Noel.

Doe maar gewoon https://diaboliqstraps.jimdo.com geweldige banden en niet duur.

1 like

Niet echt vergelijkbaar met de straps waar dit topic over gaat toch?

Staat wel mooi spul tussen, ik vind alleen geen info over prijzen, aan welke prijsklasse moet ik denken ?

Brr de horror…

Nee dat is waar, maar denk dat hij het wel kan leveren.
Prijzen zijn niet altijd gelijk omdat ze handgemaakt zijn.
Misschien even een mailtje aan wagen?

Appels en peren.

Mooie banden! Zijn ze alleen online te koop?

Yep

De mijne is vandaag verstuurd.

En binnen,

4 likes

Meer foto’s please :grin: