Marathon Only

Da’s is ook tof.

1 like

Dear Tactical & Search member, mr. Bakerwet, … Best regards, Mitchell Wein:joy:

Leuk altijd, die extra aandacht van een merk/leverancier/webwinkel. Vind ik. Goodies zijn hier ook altijd welkom. Ik heb de muts zelf los besteld, ik had zelf geen ‘black friday’ wensen. Vind hem wel grappig en hoop op nog een beetje winter dit jaar.

Je hebt hem op de gok gekocht toch? Went snel! Ik vind het zelf een superleuk horloge en het is geen “je ziet hem op elke hoek van de straat” ding. Dat vind ik wel leuk in combinatie met het verhaal van government issued enzo. Bijzonder.

Vond hem zelf in den beginne klein ogen, door de diepe wijzerplaat denk ik. Had van mij dus niet kleiner gehoeven. Vind zelf de 36mm uitvoering te klein.

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Tip voor een extra bandje: Erika’s Vintage MN™ bandje.

Op de pols …

Staat ook een leuke review van onze TSAR op Youtube, met deze Erika’s eraan. De reviewer krijgt 'm alleen niet vast. Grappig! :sunglasses:

4 likes

Leuke tip :+1:t2:. Met de 20mm ook universeel te dragen op andere horloges uit de collectie. Nu nog even een passende kleur uitzoeken. Keuze is reuze…

1 like

Iemand ervaring met de Vintage? Of is de kwaliteit vd original “beter”?

1 like

Nou ik dus. :wink:
Ik vind de Vintage wat minder stug, maar ik heb ook de ‘normale’ original meermaals in meerder kleuren gehad. Ook prima. Ben fan!

Er is een heel topic over Erika’s MN bandjes: Hier … én hier voor de tweede generatie.

Wat je vooral over de echte Erika’s MN bandjes leest is dat men ze te duur vind. Op enig moment zijn de prijzen nl. behoorlijk opgeschroefd. En dus was het tijd om de Erika’s te vergelijken met een aantal goedkopere ‘klonen’, daar heeft @Zulu een mooi topic over geschreven: Hier. Trek je eigen conclusies. :sunglasses:

Veel leesplezier! :beers:

1 like

50% prijstijging ivm nieuwe webbing was voor velen inderdaad iets teveel van het goede.

Watchsteward straps zijn wellicht een goedkope optie om mee te beginnen. De webbing is goed, zelf vind ik de haak iets te kort in vergelijking met Erika’s.

Nick Mankey is een erg goed alternatief. Ik en @Chlorophyl zijn fan.

2 likes

Die Mankey vind ik maar ingewikkeld, en mis de closed loop (niet dat ik tot nu toe een springbar failure heb meegemaakt).

PSX_20201211_073954

2 likes

Wat voor batterijtjes moeten er in voor die verlichting :wink::fire:

Top aanwinst zo net voor de :arrow_right::christmas_tree:

2 likes

Ik ben een beetje in de war! Sinds ik deze dikke TSAR weer in bezit heb, heb ik geen behoefte om nog iets anders te dragen. Sjips, … :see_no_evil:

5 likes

@junior zo heel vervelend zou ik dat niet vinden, dan hou je mooi wat geld over voor kerst inkopen😅

1 like

Vandaag is eerdaags (schaamteloze plug) … nu maar hopen dat je er geen spijt van gaat krijgen! De TSAR is wel een lekker pak & gaan horloge, loopt altijd én op tijd. :sunglasses:

5 likes

Zou @Roger_Beep bewust het serienummer afdekken op caseback en weten dat dat nummer ook op de doos staat :laughing:?

2 likes

:joy:


X post van eerder vandaag

3 likes

:joy::joy:ja dat was wel een bewuste actie dat afdekken…

2 likes

Dat het nog zichtbaar was kan trouwens behulpzaam zijn om deze vraag te beantwoorden:

Mijn vorige TSAR was s/n 8588 die was van januari 2018. Mijn huidige heeft s/n 9770 en is van oktober dit jaar. Dus jouw afgedekte op de doos zichtbare s/n zou inderdaad zo maar eens 2018 kunnen zijn, @Roger_Beep. Dat jaartal lijkt me een goeie gok dus … :sunglasses:

2 likes

Thx voor het meedenken!

1 like

Kleine edit gedaan, even opgezocht: Mijn eerste was van januari 18.
Succes met de verkoop! :ok_hand:

1 like