Wat heeft Horlogeforum mij gebracht als 1 jaar lid?

Mooie horloges !
Wat brengt het volgend jaar?

1 like

Leuke collectie en gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum! Mooie horlogedoos ook trouwens! Wat voor doos is het?

2 likes

Netjes bij elkaar gespaard in een jaar.

Geloof me als je werkt kan het ineens snel gaan :joy:

1 like

Ik ga er vanuit dat de alpinist en de glycine absolute keepers zijn! De rest… tja, dat durf ik minder zeker te zeggen!

1 like

hahaha, ja dat zou je zeggen: maar ik moet ook sparen voor een huis en een bruiloft :smile: (hoewel ik vind dat als ik een mooie ring geef, ik ook wel die grail mag kopen):innocent:

2 likes

Dank!
NA topic horlogedoos horlogedoos van Qiwode, destijds op Amazon gekocht!

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

Mooie collectie in een jaartje opgebouwd!

1 like

Ja was een leuk prijsje. Geen top kwaliteit, maar daar is de prijs dan ook naar. Wou zelf heel graag bruin, vind ik sjiek staan. Helaas geen suède binnenkant, maar dan zou dat natuurlijk behoorlijk de prijs omhoog gooien

Het verschil kun je dan weer uitgeven aan horloges. Nog ruimte genoeg in de box zo te zien. :wink:

1 like

Ik wou de box niet volledig vullen overigens :wink: wil nog wat ruimte hebben om bandjes op te bergen

Ik kijk uit naar het verslag van volgend jaar en vermoed dat er dan best eens een horloge of twee aan die bandjes bevestigd kan zitten. :grin:

1 like

We shall see :smiley: ik denk dat ik eerst ga doorsparen voor bv een tudor om uiteindelijk die om te ruilen voor een rolex datejust

1 like

Mocht je de Airman willen, heb ik wel een tip voor je met wat korting. Bij interesse, stuur pb.:wink:

Mooie collectie inderdaad en ik snap de ‘noodzaak’ van een zwemhorloge;
zelfs terwijl vandaag ik ook een NA (Halios Seaforth) heb, denk ik dan weer 'ja, maar die is écht mooi…die hoeft niet ‘t water in’. :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuke binnenkomer en een hele leuke collectie.

1 like

Welkom en mooie collectie. Ik ben zelf zo’n halfjaar onderweg met deze ̶o̶b̶s̶e̶s̶s̶i̶e̶ hobby en zie wat overlap in onze horloge keuzes. Ben benieuwd waar het heen gaat.

1 like

aangenaam stukje om te lezen. benieuwd om binnen een jaar het volgende hoofdstuk te lezen. :grinning:

1 like

Leuk inkijkje zo! Mooie verzameling. Benieuwd wat het tweede jaar brengt

1 like

Indrukwekkende collectie in zo een korte tijd al, Bas.
:+1:t3::sunglasses:

1 like