NA horlogedoos voor mijn verjaardag!

Hallo allemaal,

Ik wou even mijn nieuwe aanwinst met jullie delen.
Gisteren was ik jarig en dat vier ik vandaag samen met mijn vriendin. Ik heb van haar een mooie horlogedoos gekregen!

Werd wel tijd… Ik deed het nog met een leren Fromanteel horlogedoos voor 4 horloges. Mijn Fromanteel horloge heb ik enige tijd geleden al verkocht, dus werd tijd dat ook de doos vertrok.

Nu een mooie houten horlogedoos met een mooi bruin zacht suede-achtige binnenkant. Plek voor meer horloges dan ik heb! Binnenkort zal ik dus eens opzoek gaan naar ook een nieuw horloge!
Het is een zware doos en voelt kwalitatief goed aan. Stof is mooi zacht en de doos heeft een nette afwerking. Hierbij de foto’s:

51 likes

Mooi ding hoor!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst en verjaardag.

1 like

Gefeliciteerd :tada::gift::balloon: Leuke doos, ik voel een collectieuitbreiding aankomen :sweat_smile:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jouw nieuwe horlogedoos. Hij ziet er prachtig uit en voldoende plek voor NA’s :wink:

1 like

Het is wel een gevaarlijk cadeau. Zes lege plekken !

:blush:

4 likes

Gefeliciteerd! Hele mooie doos waar nog genoeg mooie horloges in kunnen :smile:

1 like

Proficiat met je verjaardag en haar mooie doos.

4 likes

:gift::tada: gefeliciteerd, mooie box :ok_hand:t4:

1 like

Gefeliciteerd @cdg!

Hee hola?

Gefeliciteerd Sebastiaan!

Mooie doos. Zoiets zou @w.e. ook wel moeten bekoren. Maar dat is tegen dovemansoren!

5 likes

Gefeliciteerd. Ze beseft dat ze in de huid van een enabler kruipt als ze je een horlogedoos met maar liefst acht lege plekken geeft? :slight_smile: We zien die acht NA’s graag tegemoet.

2 likes

Gefeliciteerd en complimenten voor de keus van deze box, heel mooi!

Dit is dus de kat op het spek binden, beseft jouw vriendin dat wel? :sweat_smile::see_no_evil:

Veel plezier ermee, ik hoop dat er veel moois in komt!

2 likes

Congrats :champagne: :clinking_glasses:
Mooie horlogedoos en nog plaats zat :sunglasses:

1 like

Haha, ik lees nu jouw reactie pas! Ik dacht precies hetzelfde en reageerde meteen na het lezen de intro, had nog niet naar beneden gescrold… :see_no_evil:

2 likes

Gefeliciteerd nog met je verjaardag én dit mooie cadeau :ok_hand:

1 like

Proficiat met je mooie horlogedoos.

1 like

Het lijkt erop dat @cdg nu van de Clint troon verstoten is. Zullen we doen dat de eerste die een 16753 Clint Eastwood koopt de titel en avatar krijgt?

4 likes

Gefeliciteerd @Sebastiaan

Maar het lijkt er idd op alsof je mijn avatar gekozen hebt. Dat is vreemd.

1 like

Ik ben al 4,5 jaar Clint hier op HF en m’n hele leven al Vieze Harry.
Dus, dibs.

2 likes

Haha, ach… tussen vieze harry met zijn Magnum .44 en blondie op het paard zit nog wel een groot verschil. Daar hebben we wel ruimte voor toch?:stuck_out_tongue_winking_eye: