Wat is je ergste “regret to have sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

Daar heb ik er vele…

Breitling B1, Aerospace, Planet Ocean, Seamaster Chronograph…

Maar gelukkig zijn me die nu allemaal te groot:slight_smile:

En heb ik mijn verzameling iets anders uitgericht

3 likes

Gek he. Vond ik een jaar geleden niets aan. Nu vind ik de explorer steeds mooier worden (en heeft niets met de prijsstijging te maken)

1 like

Ik mis de Aerospace.

Gelukkig niet al te duur om tweedehands te vervangen. Ik wil deze ronde denk ik wel een nieuwer model.

5 likes

Deze …

6 likes

Mijn submariner. Die had ik graag nu nog gehad…

dan had ik hem met meer winst verkocht

10 likes

Seiko SDGM007 & Seiko SARB072
Niet meer te krijgen en ook 2e hands zelden tot nooi aangeboden

De blauwe plaat van deze limited Seiko is ongekend

Daddelvinks & Piede kunnen er over meepraten

Rolex GMT Rootbeer op Oyster 1675
Gewoon een heerlijk “ik draag wat ik mooi vind” staal/gouden Rolex
Heeft wat extra flair door de relatie met Clint Eastwood
Hoewel hij 'm aan een Jubilee droeg

Oh ja

Mijn Breitling “Pult” in NOS conditie, bruine uitvoering …
Die had ik ook nog wel graag gehad
Ook niet meer te vinden

Al het andere Rolex, Breitling, Omega geweld zou ik terug kunnen kopen (voor prijzen die 1.5 tot 2 maal de prijs van verkoop zijn nu)

3 likes

3 likes

8 likes

Voor mij toch wel de turtle

Wil toch wel weer graag een zwarte pvd in de collectie

1 like

Mijn Seiko Presage met emaille wijzerplaat is wel een ‘dingetje’ geworden.
Niet dat ik op zoek ben naar een ander exemplaar, maar wel het besef dat ik iets heb laten gaan dat een mooie plek had in mijn verzameling.

Een ander die maar kort logeerde bij mij en die verdween naar Belgenland is de Yema.
Een charmeur van de bovenste plank, een van de meest fotogenieke klokken die ik had.
Minor flaws, een de start van de tocht naar de graal in de vorm van een BB58, nekten dit lekkere duikert je uit Frankrijk

10 likes

Tja
Van de chnr toch wel wat spijt gehad achteraf. Maar wat is spijt hè. Kan hem gewoon weer kopen als dat zou moeten. Het is niet zo dat ze niet meer te krijgen zijn

1 like

Mee eens. Hij heeft nog dat echte ‘tool’ gevoel. Terwijl de nieuwere Rolexen meer een sieraad zijn geworden.

@anon67644742… Jep. :roll_eyes:

1 like

Mijn Oris XXL Chronograph. Het enige horloge uit mijn oude Oris verzameling dat ik nog steeds mis. Nog wel eens rondgekeken voor een ander exemplaar, maar de vraagprijzen zijn veelal uit verhouding.

4 likes

@Taconew belt dagelijks op, huilend en jammerend dat hij mij (uh, de Tudor) mist.

15 likes

Mooi die Seiko ook.

1 like

Nog nooit!

1 like

Vooral veel vintages die nu 5 keer over de kop zijn gegaan en dus eigenlijk te leuk waren om weg te doen (omdat ik ze voor een prikkie kocht):

• Titus Calypsomatics
  • Bulova Oceanographers (van die recente re-issue heb ik zeker 3 of 4 originele gehad)
  • Universal Genève (Unisonic Sub)
  • Paar UG Polerouters
  • Paar Bulova Accutron Astronauts

en zo nog een en ander…

2 likes

Bulova Oceanographers Ja die snap ik heel goed. :grin:

de daytona was pijnlijk om te laten gaan.vriend van me wou hem te graag, te zeggen hij heeft mij al zo dikwijls geholpen dat ik hem heb laten gaan.khad t horloge amper n paar weken in mijn bezit…mooiste tot zover.

14 likes

Om vervolgens een topic te openen over hoe je de beleving die je eerst bij horloges had soms mist. How’s that working out for you? :grin:

Ik heb m’n Stargate al terug, m’n 171 had ik ook niet weg moeten doen. Verder mis ik niks. Nu heb ik er ook maar vijf verkocht.

3 likes