Wat is je ergste “regret to have sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

Spijt dat de Spork ooit weggegaan is. Nu moeilijker te krijgen. En meestal veel duurder.

2 likes

Gewoon de pa of ma van je vriendin eens vragen. Voor sommige mensen is er geen wachtlijst :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Had een Aquanaut die ik vanuit financieel oogpunt nog even vast had moeten houden…

6 likes

Heb er vorige week eentje om de pols gehad, wat een comfortabel horloge :hushed: . Past perfect om mijn smalle pols en eigenlijk in mijn ogen de ideale 1 watch voor alle gelegenheden (in mijn geval toch). Soms twijfel ik mijn huidige collectie te verkopen en over te stappen naar 1 Aquanaut. Helaas zijn ze retail blijkbaar amper te verkrijgen en grey ga ik niet het dubbele van retail betalen…

Ontopic : mijn Explorer II 16570 Polar :slight_smile: .

1 like

Mijn Submariner 16610. Uit 2010 met random serial number, één van de laatste 16610 dus. Nieuw gekocht en bijna dagelijks om de pols. Ingeruild bij Danny van Local time voor een 114060. Na een jaar dragen was dit het niet. Verkocht en teuggekocht een Explorer 214270. Hier ben ik nog heel tevreden mee en kan mij niet voorstellen dat ik deze ooit verkoop. Als ik het allemaal had geweten dan zat de 16610 nog steeds om mijn pols.

1 like

Deze denk ik… heerlijk zomerse klok.

15 likes

And smell things also???

Ow yeah, do i make you feel… :blush:

1 like

Het heeft niet zoveel om het lijf maar toch…223-14126qm
Deze Jacques Etoile diver met een erg mooie wijzerplaat.
En de Artego 300m, veel te lomp maar toch wel erg mooi.
Zou ze beiden graag weer terug willen zien in de collectie.

3 likes

Ondanks dat hem weinig droeg, ooit kon terugkopen, en weer verkocht deze

3 likes

Denk deze twee.

Vintage VDB
Anonimo

IMG_9134

4 likes

Deze twee zou ik wel weer terug willen:

Beide pasten destijds niet helemaal in de collectie en zouden er nu juist heel goed op hun plek zijn.

5 likes

x2

1 like

3 likes

en deze… Hey @jhanair toevallig geen buyers remorse :wink:

3 likes

Wat ik dacht toen ik deze flipperde is me nog steeds een raadsel. :thinking:

19 likes

Ik heb nog wel een Explorer te koop;)

1 like

Nee dat snap ik. Wat een gigant is dat zeg.

1 like

Dat zijn er wel wat maar je kan nu eenmaal niet alles houden…





Kan nog meer bij hoor maar dan wordt het topic zo lang…

4 likes

Maar goed, is toch nog terug te kopen :thinking:

1 like