That one watch that got away (Ex-horloge)

Post hier een Ex-horloge waarvan je tot op de dag van vandaag spijt hebt dat je deze ooit heb laten gaan. Eentje waarvoor je maar al te graag de tijd terug zou willen draaien.
In other words: ‘That one watch that got away!’

1 like

Gelukkig geen last van. Denk altijd veel te lang na over de mogelijke verkoop van een horloge.

2 likes

Toch deze, denk ik:

21 likes

Deze, uitmuntende klok voor de prijs. :heart_eyes:

7 likes

Die heb ik niet echt want de horloges die ik gehad heb waren niet echt schaars en zou ik dus gewoon terug kunnen kopen.

2 likes

De GS SBGR083 limited

15 likes

Die heb ik gewoon weer gekocht :grinning:

Breitling Aerospace, voor een habbekrats gekocht en dus met een sloot winst verkocht maar eigenlijk het enige horloge waar ik spijt van heb dat ik het heb weggedaan…

3 likes

Nog nooit echt spijt gehad al heb ik in een grijs verleden wel 3x dezelfde Citizen Skyhawk gehad/gekocht :blush:

De ruil van deze heeft mij verzameling die wel vastzat weer behoorlijk in beweging getrokken… geen spijt,… maar jee, wel het enige horloge dat ik af en toe wel eens mis.

18 likes

Deze Boschett van WUS limited edition.
Had ik nooit weg moeten doen, wat een beest.

groetjes Lenno

7 likes

Nog niet eerder gezien. Impressive!

19 likes

Deze :cry:

1 like

18 likes

Deze Lew and Huey Riccardo mis ik wel eens.
1 van maar 100 horloges.

4 likes

Deze toch wel , geruild voor een Panerai en nog steeds heel veel spijt van, de Panerai is ook al weg en daar geen spijt van!:sob:

9 likes

Capeland S XXL. Wat een topklok is dit.

5 likes

The one that got away, over and over again :joy:

5 likes

Alleen al voor die lume had ik die nooit weg gedaan, en een hele goede bandenswapper

1 like