Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

Gaaf! Hij is echt heel gaaf en zit ook nog eens lekker om de pols. Je zal er veel plezier aan beleven :grimacing:

1 like

Mijn beste aankoop van 2018 is de 16013, zonder twijfel.

Maar hij gaat toch binnenkort weg voor een nog betere aankoop.

43 likes

Mijn beste aankoop is een Airman

10 likes

Elke keer dat ik dit omdoe, constateer ik dat ik een erg tevreden (en licht idioot grijnzend) mens ben.

12 likes

9054d7d548498d6ca84bcf6c1c95f79da54643c3_1_281x500

4 likes

:smile::wink:

14 likes

26 likes

Hey die foto’s herken ik.

Ik zie het als een compliment, die was ook erg gaaf. Dat glas staat zo hoog omdat het een CT094 is, gemaakt voor de sloped keramische inserts.

Klikkerdeklik, een andere bezel erop:

6 likes

Deze. Een grail en een koopje.

29 likes

Mijn Orsa Sea Angler :heart_eyes: Een zeldzame verschijning, deze stoere, kleurige zeebonk :muscle: Een van de eerste micro brands, bestaat inmiddels niet meer, maakt het dus nog zeldzamer :wink: Verlaat de collectie nimmer!

Orsa-32

8 likes

Van alles gekocht dit jaar, dus ik moet kiezen; en dat wordt ondanks de ietwat forse afmetingen toch de PRS516 Chrono. :sunglasses:

14 likes

De Bulova Lunar Pilot “Moonwatch”:

Echt verliefd op dit horloge :heart_eyes:. Past eigenlijk overal bij en vrijwel iedere band staat er goed op.

11 likes

Volgens mij ook mijn enige aankoop. :thinking:

image

27 likes

:scream: Niet je gouden chrono?

1 like

11 likes

Dat was nog net 2017, anders was het natuurlijk de onbetwiste winnaar. :ok_hand:

1 like

De tijd gaat snel, ik dacht dat het nog dit jaar was.

1 like

Ja, hier zijn introductie;

1 like

De verrassing van het jaar. Niet verwacht maar blijf het gaaf vinden:

20 likes

Gelijk maar even nagekeken; ik heb hem gekocht op 5 december 2017, maar de post en douane deden niet zo hun best, dus had ik hem pas op 4 januari dit jaar binnen. je kunt er dus over discussiëren of het onder de aankopen van dit jaar valt. :thinking::joy::joy:

1 like