[BR] Citizen Chronomaster (Nu op leer!)

Zou er misschien best een voor wegdoen idd. Maar die dingen zijn in NL niet te zien toch?

Niet in de winkel idd, maar soms heeft een handelaar er wel één.

1 like

Als je wat hoort/weet hoor ik het graag! Kan me voorstellen, afgaande op de foto’s, dat het de concurrentie met mijn GS-en aankan.

1 like

solojapan kan ze leveren

4 likes

Ooit gedaan om een Nomos Urushi naar Nederland te halen.

1 like

oh, ik meer aan “papier” onder een cocosmakroon :slight_smile:

2 likes

Onlangs eindelijk een leren bandje besteld want anders zou ik hem toch niet meer dragen. Super mooi afgewerkt, maar mede door de band the ‘shiny’ voor mij.

Wist al wel goed wat voor een bandje en moest een beetje aansluiten bij onderstaande foto.

Uiteindelijk resultaat:

Blijft een mooi horloge. De afwerking is echt subliem en de wijzerplaat laat telkens iets anders zien. Dankzij de band, zal die toch vaker gedragen worden. :+1:

20 likes

Erg mooi combi zo :ok_hand:

Ps leuke achtertuin :wink::sunglasses:

1 like

Dit horloge is werkelijk alles wat je ooit van een horloge zou willen en meer, endgame watch! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Thanks!

Herken je de tuin niet, daar hebben we samen gezeten,… derde dag of zo in Japan.

1 like

Ach ja natuurlijk…ff bij de Keizer op de koffie…was gezellig :coffee:

1 like

Oh ja, jij moest en zou koffie krijgen. Thee was weer niet goed genoeg voor je. :clown_face:

[edit]
On-topic foto nog erbij.

[/edit]

6 likes

:joy: touché

1 like

Dank, was het maar waar! :+1:

1 like

Prachtig!! Ik houd van jdm seiko, citizen en casio.

Ik ben nog blij met de casio anus maar een gs of zo een citizen komt er ook nog

1 like

Oh die ken ik nog niet…foto?? :joy:

2 likes

De titanium jdm casio oceanus nickname Anus

2 likes

Dacht ik al…maar die nickname :crazy_face::rofl:

1 like

ik blijf het zeggen zodat het blijft hangen :smiley:

2 likes

Ik heb de review geopend, en van a-z doorgelezen. En ik kreeg niet de neiging om chrono24 te gaan doorzoeken, of een zoekopdracht uit te zetten. Misschien is het een smaak kwestie, maar waar ik wel hebberig word van Grand Seiko, heb ik dat hier niet. De rehaut bv spreekt me niet aan, te mat, te diep, te blikkig, ik weet het niet. De indices zien er een beetje zozo uit. Grand Seiko heeft voor mij een stuk warmte, en die mis ik hier, misschien omdat het titanium is, misschien vanwege de kunststof plaat-wijzerplaat. Maar dat geldt voor mij, anderen vinden weer andere dingen.

3 likes