Wat is jouw pats horloge?

Deze blinkt in ieder geval het hardst :slight_smile:

6 likes

De eerste vind ik een mooie klokje.

1 like

Deze is dik

1 like

Veel chroom :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Huts

2 likes

BAM!!

8 likes

Leuk!


Nee grapje, dat lieg ik.

Mijn patshorloge:

12 likes

5 likes

Tegenwoordig dit soort horloges.

6 likes

Tsja dat moet deze wel zijn… :star_struck:

Patsrado

1 like

M’n Breitling!

Kan je hier ook mee “patsen”?

4 likes

Goud is niet per definitie pats toch? Dat is gewoon een stijlvol ding

1 like

Eens.

6 likes

Dit IS een patshorloge; maar het is patsen in stijl! :sunglasses:

1 like

Deze!

Met flitser bezel en jubilee is Hij wel redelijk flashy idd.

Ik vind deze ondanks dat hij goed is helemaal geen pats klokje


What else?:joy:

2 likes

Patsen? OK. Maar naar wie? Patsen doe je toch naar een ander en niet naar jezelf? Een horloge dat je om doet en dat mensen in je omgeving zeggen: WOOOOOWWWWW, Man, wat heb je nou weer om. SOOOOO, dat is een echte klatser (patser) zeg!

Hoeveel mensen heb jij in je omgeving die regelmatig (bijvoorbeeld dagelijks) een opmerking maken over het horloge dat je draagt? Op je werk, in de kroeg, op school, bij een familiebezoek, in de trein, in de Appie… ?

Zeg eens eerlijk?

In mijn geval valt dat namelijk erg tegen. Vrienden, collega’s, familie. Ze kennen allemaal mijn passie maar zijn meer van het functionele. Lopen al jaren met hetzelfde quartzklokje en hebben echt geen benul van het feit dat ik iets bijzonders om de pols heb. Hebben er in het geheel geen interesse in!

Misschien ben ik een uitzondering en hebben jullie een hele schare aan gelijkgestemden in je omgeving die elkaar de hele dag lopen te bejubelen om het zoveelste mooie/zeldzame/PATSER horloge maar ik voel dat ik de meeste lotgenoten alleen online tref.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

1 like