Wat koop je voor € 31,47 ?

Voor € 31,47 koop je een grappig horloge maar voor € 31,48 had je zo veel meer keus gehad.

1 like

Wist je dat je voor dat bedrag ook 49 goekopere horloges had kunnen kopen? Serieus. Werkend. Inclusief batterij en verzending.
Wel met faux subdials, maar een kniesoor die een paard in zijn bek kijkt :smiley:

Dan nu een tip: NIET KOPEN

2 likes

te laat :grinning:

3 likes

Vanwege een beetje speling op de lugs ?

Incl free worldwide shipping vanuit Singapore / Hong Kong!
Wat zijn onze webshops / PostNL dan afzetters zeg, koop ik in Singapore alleen voor de NL verzendkosten al 5 horloges…

Ook ja. En omdat er niets van het design klopt. En omdat ze op de foto al uit elkaar vallen, zie bv datewindow:
http://i.ebayimg.com/images/g/sKMAAOSwOdpX1mz-/s-l1600.jpg

Toegegeven, de prijs kwaliteitverhouding is daarentegen hoger dan van een (vul je eigen grail in).

1 like

Leuk merk inderdaad…

Kijk deze mooie chinese Calatrava maar eens … :slight_smile:

Een prachtig stuk ossenhaas bij de lokale slager. :grin:
Dat wordt smullen vanavond!

2 likes

Haal je dat? Hier in Groningen is het eerder 4 kapsalon en een döner-chips. :wink:

1 like

:anguished: Gadver!

Dat eet ik nog niet op , al krijg ik er een Wwoor horloge cadeau bij!

Lekker.

1 like

Zou wel een leuke “challenge” zijn, iedereen mag X uitgeven aan een bepaald horloge. Houdt zich stil tot einde van de wedstrijd periode. En dan bij de reveal mag iedereen onderbouwen waarom die van hem meeste waar voor zn geld is. Uiteraard geen concrete wetenschap(smaak etc) maar ach.

4 likes

Zitten daar nou bonen in die kapsalon,
“Jonguh da hoort nie!”

1 like

:joy:
Da heurt nie nee…
Maar het zijn pepertjes zo te zien , ( niet veel beter )

1 like

Net terug van de slager , ik was 29,50 kwijt , dus nog een flesje Tripel Karmeliet gehaald :grin:

Dadelijk gaat hij de pan in , rustig na garen in de oven en dan… ow wacht sh*t , dit is geen culinair Forum :sweat_smile:
Die Wwoor is best geinig hoor! :rolling_eyes:

1 like

En het is geeneens tinnef, want Seiko staat erachter. Goeie kans dat je zo’n ding over 5 jaar op eBay verkoopt voor meer…

Ik mis Off-topic :cry:

2 likes

Ik ook :sob:

persoonlijk als ik mocht kiezen had ik liever die ossenhaas,

maar voelt iemand voor een challenge zoals hierboven @Dpvh al suggereerde
van laten we zeggen € 35,- maximaal / inclusief bezorgen / douane.
en dan alles in een draadje op foto rangschikken ?

( best lastig want we mogen eigenlijk geen reclame maken hier
en dat wil ik ook helemaal niet,
dus hoe pakken we dat aan met doorverwijzen naar ??? )

we hoeven het niet eens te kopen ook, gewoon een plaatje / screenshot met de prijs / specs en zodra iemand twijfelt dan pas de link ietwat gescrambled plaatsen ?

1 like

Dit zou ook beter zijn voor m’n verslaving :smirk: