Wat nog het meeste pijn doet

Goedemorgen allemaal,

Twee weken geleden Iets te laat vertrokken voor een avondje bowlen.
Aangekomen bij de bowlingbaan dacht ik even 10 seconden goed te maken door een sprintje te trekken naar de ingang. Helaas kwam ik niet zover. Ik miste een verhoging en ging in volle vaart recht op m’n :face_with_head_bandage:. Gezicht kapot, handen kapot en wat nog het ergste was… een buts op één van de lugs van m’n Glycine combat sub. Dag erna meteen een mailtje naar Glycine/ Invicta of het horloge gepolijst kon worden. Snel antwoord gekregen dat dit mogelijk was en het horloge meteen naar ze verstuurd. Antwoord was dat het horloge wel gepolijst kon worden, maar dat er altijd krasjes zichtbaar zouden blijven. Op de vraag of het gepolijste deel ook weer gesatineerd kon worden heb ik nog geen antwoord gekregen. Ze konden ook informeren wat de kosten voor een nieuwe kast zouden zijn. Op de foto’s die ik voor het versturen had ik ondertussen ook al een beschadigde bezel gespot, dus ben nu aan het wachten op een prijsopgave voor een nieuwe kast en een nieuwe bezel.
Mocht dit toch erg kostbaar worden dan wil ik het horloge graag laten polijsten.
Hopelijk heeft er iemand een goede suggestie?
Bedankt vast en een hele fijne Pasen.

Hieronder even wat ( slechte foto’s ) van het horloge.

Ps, misschien valt het allemaal wel mee,
Maar ben wel een zeikerd wat beschadigingen betreft🙄

De bezel gewoon zo laten , lug even de scherpe kantjes van de beschadiging weg werken en met scotchbrite verwennen.

Dat komt wel goed.

Staat er in grote letters combat op de wijzerplaat, heeft hij wat geweld meegemaakt, moet hij gelijk gepoetst worden :joy:

37 likes

Mocht je in de buurt van Eindhoven “rondrennen” :grin: dan kan ik gerust een kleine touch-up uitvoeren.

3 likes

Rennen ben ik mee gestopt, maar misschien wandel ik wel even bij je langs😉 Thanks

2 likes

Het valt allemaal wel mee, je bent een zeikerd :wink:

“Mooie” herinnering aan “haastig spoed is zelden goed”

3 likes

Jongens wat is het vandaag…:joy:

2 likes

Valt misschien ook wel mee. Is idd een goeie herinnering dat ik beter kan gaan wandelen op mijn leeftijd😉

1 like

Ik hoor het wel. :+1:

1 like

Was het maar zo, ben gewoon echt een zeikerd​:joy::joy: Kan ook de val op m’n hoofd zijn geweest.

1 like

Ronde van Vlaanderen dag?

1 like

Hoe is het met je gezicht en handen?

1 like

Gezicht in ondertussen voor heel, handen zijn nog aan het bestellen. Meeste beschadigingen op de knokkels en vingerkootjes.

1 like

Nieuwe handen staan nog in bestelling?

:ok_hand:

5 likes

Maar zonder dollen…sterkte met het herstel. :+1:

Het aankopen gaat gelukkig gewoon door. :joy:
Beterschap ! :+1:

2 likes

Dank je. Alleen de handjes nog en dan ben ik weer een mooie jongen😉

1 like

Je kunt het altijd overdrijven heh :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik denk dat de meeste juweliers met een werkplaats dit (grotendeels) moet kunnen rechtzetten mocht er geen horlogemaker in de buurt zitten. Je hoeft hem niet persé naar glycine zelf op te sturen.

2 likes